تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820844354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاركت در انتخابات سرمايه‌گذاران را دلگرم مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مشاركت در انتخابات سرمايه‌گذاران را دلگرم مي‌كند
يك عضو كميسيون انرژي مجلس با اشاره به اينكه هر چه آمار مشاركت افزايش يابد، اقتدار ملي و امنيت هم افزايش پيدا مي‌كند، تأكيد كرد: مشاركت بالا در انتخابات سرمايه‌گذاران را براي سرمايه‌گذاري در ايران دلگرم مي‌كند.


حسين نجابت در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه اقتدار ملي ما مبتني بر اسلام و نگاه انقلابي و نيز حضور مردم در مراسم‌هايي مانند انتخابات است، گفت: بنابراين هر چه حضور پررنگ‌تر باشد، طبيعتاً امنيت ملي ارتقا پيدا مي‌كند.
وي افزود: با توجه به اينكه در شرايط فعلي بحث تعامل ما با كشورهاي ديگر مطرح است، آنها اگر با كشور منسجم و يكپارچه مواجه شوند، برخوردشان با ما برخورد با يك قدرت دموكراتيك، قدرتمند و هدفدار است.
اين نماينده اصولگراي مجلس با اشاره به اينكه عده‌اي تلاش مي‌كنند كشور را در حال دوگانگي نشان‌ دهند، اظهار كرد: در مورد مسائل كلي كشور چند نظر وجود دارد كه يكي از آنها ايجاد تشتت در آراي مردم است و اين مسئله طمع دشمنان را به داخل كشور بيشتر مي‌‌كند.
نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: حضور حداكثري و رأي دادن به كانديداهايي كه تأييد صلاحيت شده‌اند مي‌تواند تأثيرگذار باشد و هر چه آمار مشاركت و رأي‌دهندگان افزايش يابد، طبيعتاً اقتدار ملي و امنيت افزايش پيدا مي‌كند.
نجابت ادامه داد: وقتي مي‌گوييم اقتدار ملي افزايش پيدا مي‌كند، اين اقتدار در تمامي حوزه‌ها اعم از فرهنگي، سياسي، اقتصادي و همچنين سرمايه‌گذاري است، زيرا سرمايه‌گذاران به دنبال امنيت بالا هستند تا ريسك سرمايه‌گذاري كاهش پيدا كند.
وي تصريح كرد: وقتي با كشور منسجم و يكپارچه و از طرف ديگر مشاركت بالاي مردم مواجه شوند، طبيعتاً دلگرمي آنها براي سرمايه‌گذاري افزايش پيدا مي‌كند.
اين نماينده اصولگراي مجلس در پايان اظهار كرد: رشد اقتدار ملي در تمامي حوزه‌هاست و بايد با هوشياري و دقت عمل كنيم و از دودستگي و اينكه حضور كمرنگ پاي صندوق‌هاي رأي به وجود آيد، بپرهيزيم.

منبع : ايسنا



تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن