تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 27 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811414158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرنمایی تیم رباتیک ، هوافضا و اختراعات هوش سفید گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


هنرنمایی تیم رباتیک ، هوافضا و اختراعات هوش سفید گچساران استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - سرپرست تیم آزاد هوش سفید گچساران با بالا خواندن سطح این مسابقات نسبت به دوره های گذشته از رتبه چهارم این تیم در گرایش راکت فضایی با محموله قابل بازیابی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد،تیم آزاد هوش سفید گچساران که سابقه چندین عنوان قهرمانی کشور را دارد امسال نیز جمعه 16 بهمن در مسابقات طراحی سامانه های هوافضایی کشور در دانشگاه صنعتی شریف حضور داشت.ششمین دوره  این مسابقات امسال با حضور بیش از 210 تیم از سراسر کشور در گرایشهای مختلف برگزار گردید
 این تیم در مسابقات امسال در دانشگاه صنعتی شریف در 3 گرایش ، راکت فضایی با محموله قابل بازیابی، مکانیزم بازیاب محموله فضایی و گرایش اختراعات و دستاوردهای پژوهشی شرکت داشت با حضوری موثر و بهتر از سال گذشته توانست باز هم تحسین داوران و شرکت کنندگان کشوری را به همراه داشته باشد.
 سرپرست تیم آزاد هوش سفید گچساران با بالا خواندن سطح این مسابقات نسبت به دوره های گذشته از رتبه چهارم این تیم در گرایش راکت فضایی با محموله قابل بازیابی خبر داد.
 مینا مظفری همچنین ادامه داد اختلاف تیم های اول تا جهارم بسیار اندک بوده و این رتبه تیم هوش سفید گچساران کمتر از قهرمانی نیست.
مظفری با بیان اینکه امسال دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار تصمیم به جذب رکورداران و مقام آوران مسابقات پس از کنکوربصورت دانشجو برای ادامه تحصیل گرفته است بیان داشت: امسال مسابقات حال و هوای بهتری داشت و رقابت بسیار نفس گیر بوده است.
 وی در ادامه افزود: در پی اقدامات لازم و انشاالله با حمایت نماینده دوس داشتنی و دلسوز و افتخار آفرین شهرستان گچساران درصدد هستیم تیم هوش سفید گچساران را به مسابقات ربوکاپ جهان در کشور چین  و با حضور کشورهای ایران هلند برزیل و ....در سال آینده اعزام نماییم تا شهره این تیم در عرصه های بین المللی نیز درخشان تر گردد و نام گچساران زیبا بام نفتی ایران همچنان در این عرصه علمی پژوهشی بدرخشد.
محمد کریمی پور مربی تیم هوش سفید گچساران نیز ضمن تشکر از خانواده های اعضای تیم هوش سفید که ماهها فرزندان خودر را جهت آمادگی بهتر در مسابقات مختلف همراهی کردند گفت: مسابقات طراحی سامانه های هوافضایی کشور در دانشگاه صنعتی شریف روز جمعه به پایان رسید و هنوز نتایج بخش اختراعات و دستاوردهای پژوهشی که تخصص تیم هوش سفید است اعلام نشده است.
 کریمی پور در این مورد بیان نمود که امسال تیم گچساران با ارائه اختراعات بسیار جالب و کاربردی در این مسابقات حضوری قوی و پررنگ داشت و به احتمال فراوان یکی از رتبه های برتر مسابقات در این گرایش را به خود اختصاص خواهد داد. غیبت خانمها هانیه غرخانی ، پرنیا دلاوری ویگانه نادری که هر سه از مقام آوران دوره های قبل بودندنیز از نکات جالب توجه این مسابقات بود.بهار اسکندری و زهرا حیدری نیز امسال در بخش علمی و تخصصی این گرایشها در کنار تیم هوش سفید بودند.
وی در پایان از تلاشهای دکتر تاجگردون و حمایتهای معنوی ایشان قدردانی به عمل آورد و اظهار داشت :هر عنوانی در این مسابقات بدست آوردند از طرف دکتر تاجگردون به کودکان مبتلا به سرطان اهدا خواهد شد. همچنین مهندس امین محمدی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران را نیز شایسته تقدیر دانست.
اعضای تیم هوش سفید گچساران:
 محمد کریمی پور مربی تیم/ مینا مظفری سرپرست تیم - مجید مینویی سرپرست تیم
اعضا: مونا شفیعی نژاد- رضا نظری- اشکان عبدی زاده-کیانا کرمی - فاطمه خادمی عنا- قاسم اکبری- مبین نصیری بیات- حسین موسوی دشتکی- حسن قره قانی- آیگین قره قانی-آیلار ثبوتی زاده- معصومه رستگار- مرضیه خماری-علیرضا باشتی زاده-تارخ شیروانی-پرستو معصومی-

کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد -




دوشنبه 26 بهمن 1394 - 05:52:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن