تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدایتگری نسل جوان،کار روحانیت در آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر حوزه های علمیه کشور: هدایتگری نسل جوان،کار روحانیت در آموزش و پرورش است مدیر حوزه های علمیه کشور در دیدار با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همکاری های آموزش و پرورش و حوزه علمیه در استان بوشهر مطلوب است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن ساعت 13:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار که صبح امروز به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) انجام شد با بیان اینکه حادثه عاشورا برای مبارزه با جهل و گمراهی بود و همه مشکلات زاییده جهل و نادانی است، اظهار داشت: آموزش و پرورش سنگ بنای حوزه علمیه و دانشگاه است و آینده جامعه در آن شکل می گیرد.  
مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر همکاری مطلوب بین آموزش و پرورش استان بوشهر و حوزه علمیه افزود: به دلیل باور نزدیک و اعتماد متقابل، شاهد ارتباط سازنده دو بخش مهم جامعه هستیم.
 
 
حسینی بوشهری به اهمیت و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه در بحث بررسی کتاب های درسی در جلسات این شورا نقش آفرین بوده است.
 
 
وی با تاکید بر هم افزایی و رشد کیفی اموزش و پرورش تصریح کرد: کنش بدون تنش و عدم پرداختن به مسائل حاشیه ای میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آموزش و پرورش، می تواند موجب پیشرفت تعلیم و تربیت شود.
 
 
حسینی بوشهری گفت: هدایتگری نسل جوان، کار روحانیت در آموزش و پرورش است.
 
پیش از این سخنان، ناصر کرمی ضمن تبریک مناسبت فرخنده امروز، گزارشی از دستاوردهای آموزش و پرورش استان بوشهر بیان و بر آمادگی آموزش و پرورش استان، برای افزایش ارتباط سازنده با حوزه های علیمه کشور تاکید کرد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن