تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820284382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرغامی: برخی به صراحت اصل استقلال را زیر سوال می‌برند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ضرغامی: برخی به صراحت اصل استقلال را زیر سوال می‌برند
رئیس سابق رسانه ملی گفت: افرادی که صادقانه به دنبال حل مشکلات اقتصادی هستند و نگاه به داخل دارند و نیاز به کمک خارجی نمی‌بینند باید برای نمایندگی مجلس انتخاب شوند.
به گزارش نامه نیوز، سیدعزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس سابق سازمان صدا و سیما در گفت‌و‌گویی درباره ویژگی‌های نمایندگان مجلس آینده، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید به کسانی رای داد که آمریکا را دشمن نمی‌دانند و راه را برای ورود آمریکا و سیاست‌های استکباریش باز می‌کنند.


وی تاکید کرد: باید کسانی را انتخاب کرد که با همه وجود موضع شفاف مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا را قبول داشته و اعلام می‌کنند.


ضرغامی درباره توجه نمایندگان به مشکلات اقتصادی و معیشتی، افزود: مهمترین مسئله امروز کشور حل مشکل معیشتی و اقتصادی است. افرادی که صادقانه به دنبال حل مشکلات اقتصادی هستند و نگاه به داخل دارند و نیاز به کمک خارجی نمی‌بینند باید برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.


ضرغامی در خاتمه با یادآوری این نکته که شعار اصلی ما در انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود، متذکر شد: متاسفانه برخی به صراحت اصل استقلال را زیر سوال می‌برند و برخی مسئولان هم نسبت به این تحریفات موضع جدی نمی‌گیرند. استقلال برای ما از ارکان اصلی است و در این زمینه استقلال فرهنگی از همه مهمتر است.





منبع: تسنیم


۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن