تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت نیرو 2700 پرونده در مراجع قضایی در دست پیگیری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزارت نیرو 2700 پرونده در مراجع قضایی در دست پیگیری دارد معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو گفت: این مجموعه در حوزه های مختلف دو هزار و 700 پرونده اعم از اختلاف و جرایم در دست پیگیری در مراجع قضایی دارد .
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن ساعت 08:19

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا رضا انجم شعاع شنبه شب در مراسم راه اندازی نخستین شعبه تخصصی شورای حل اختلاف در شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود : ارزش ریالی این پرونده ها بالغ بر 25 هزار میلیارد ریال است .
وی گفت: با توجه به اهمیت و تعدد پروژه ها و طرح های مختلف در کشور عمده این پرونده ها در موضوع تعرض به حریم خطوط انتقال برقی ، برداشت غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی ، سرقت تجهیزات و انشعاب غیر مجاز در حوزه آب و برق می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت های تابعه وزارت نیرو در خراسان رضوی جزو شرکت های موفق این وزارتخانه است گفت : این بار دادگستری خراسان رضوی در این حوزه پیشگام شده و حمایت های موثری از بخش های مرتبط با حوزه فعالان آب در استان دارد.
انجم شعاع نخستین اقدام اساسی ، اصولی و قاطعانه از سوی دادگستری خراسان رضوی را در موضوع نجات کشف رود عنوان کرد و افزود : این تلاش اقدامی بی نظیر ، حرکتی ارزشمند و الگویی است که باید در کشور استفاده شود، در این میان اقداماتی که در جهت پیشگیری از جرم از جمله راه اندازی شعبه خاص حل اختلاف در آب و فاضلاب مشهد هم صورت گرفت در نوع خود کم نظیر است .
انجم شعاع افزود : این اقدام و هر حرکت مشابهی که منجر به تقویت تعامل و هماهنگی بین دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم شود مورد حمایت وزارت نیرو است که موجب ارائه خدمات بهتر افزایش سرعت ، کاهش هزینه واتلاف وقت می شود.
وی افزود : راهکاری که بر اساس آن ورودی پرونده ها و کاهش اطاله پرونده های قضایی را در پی داشته باشد به نفع مردم است که این امر در خراسان رضوی شروع شده و با تکمیل آن ، به عنوان حرکت های الگویی در کل کشور استفاده خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد : با راه اندازی نخستین شعبه این کار از همین ابتدا یک بنیان محکم و تخصصی داشته باشد و زمینه ای فراهم شود ظرف شش ماه آینده با انجام یک پژوهش میزان نقش آن در کاهش اطاله دادرسی و کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضا و نیز هزینه ها بررسی شود.
معاون حقوقی ، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه ایجاد شعبه حل اختلاف در شرکت آب و فاضلاب مشهد در نوع خود بی نظیر است و باید 100 درصد موفق باشد گفت: این مهم بعنوان یک الگو در سایر دستگاه ها دایر شود ضمن آنکه در مشهد با توجه به تامین آب مردم مشهد و در کنار آن 25 میلیون زائر از اهمیت و حساسیت بالاتری برخوردار است و حفظ سلامت آب و خدمات مناسب از ضرورت هاست.
معاون وزیر نیرو اعلام آمادگی کرد تا این اقدام مستمر در سایر شرکت های تابعه پیگیری و پیاده شود وتاکید کرد : برای این منظور نیازمند حمایت دستگاه قضا هستیم.
چهار هزار و 929 انشعاب غیرمجاز در 9 ماهه امسال در مشهد شناسایی شد و در این مدت 209 دریچه منهول فاضلاب و 111 مورد در حوضچه های آب نیز به سرقت رفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن