تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819554106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتلان نقابدار مرد بی‌گناه را با قمه تکه تکه کردند +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قاتلان نقابدار مرد بی‌گناه را با قمه تکه تکه کردند +تصاویر
روز نو : سباستین زوکلینسکی 39 ساله در حال گذر از محله بولتون با همسرش بود که ناگهان دو مرد از ماشین پیاده شدند و به او حمله کردند. آن‌ها قمه‌ای در دست داشتند که با آن دو ضربه به شکم او وارد کردند.
قاتلان مرد بی‌گناه را تکه تکه کردند

به گزارش دیلی‌میل، ضربات آن‌ها به همین جا ختم نشد آن‌ها با قمه به گردن، شانه‌ها سر و ران پای او می‌زند، در حالی که توان انجام هیچ کاری را نداشت و خون همه جا پخش شده بود. آن‌ها به همین راضی نشدند و بند بند انگشتانش را باقمه از هم جدا کردند. بعد از اینکه همسایگان صدای داد و فریاد و جیغ آن‌ها را شنیدند بعضی به بیرون از خانه‌هایشان آمدند درحالی که بعضی دیگر در خانه‌شان مخفی شدند. گروهی از مردم داد و فریاد می‌کردند و می‌گفتند که آمبولانس خبر کنید.
قاتلان نقابدار مرد بی‌گناه را با قمه تکه تکه کردند +تصویر

در این هنگام ماشین دیگری آمد و با بوق ممتد آن‌ها را صدا کرد و آن‌ها به سمت ماشین دویدند و از محل حادثه فرار کردند.  پلیس هیچ اطلاعات خاصی از این افراد ندارد جز اینکه ماشین آن‌ها هوندا بوده، به همین دلیل از مردم خواست تا هرگونه اطلاعاتی هرچند کوچک و بی‌اهمیت را به پلیس گزارش دهند.



تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن