تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با صدور پیامی انجام شد قدردانی مسئولان خراسان شمالی از حضور یکپارچه مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با صدور پیامی انجام شد
قدردانی مسئولان خراسان شمالی از حضور یکپارچه مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن
در پی حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن،نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری،قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم قدردانی کردند.

خبرگزاری فارس: قدردانی مسئولان خراسان شمالی از حضور یکپارچه مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن



به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این پیام قدردانی مسئولان خراسان شمالی از حضور یکپارچه مردم درراهپیمایی 22 بهمن آمده است: بار دیگر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان شمالی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و همگام و همراه با ملت بزرگ ایران با حضور پرشور، آگاهانه و با صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه  حماسه‌ای بزرگ و به یاد ماندنی خلق کردند و نمایشی از شکوه عزت، عظمت و اقتدار این ملت را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته و نشان دادند که پیوند این ملت با انقلاب و نظام اسلامی پیوندی معنوی همیشگی و ناگسستنی است.
این پیام می‌افزاید: بی‌شک حضور آگاهانه و وحدت بخش  مردم  انقلابی دیار باب الرضا (ع) "گنجینه معرفت‌ها" تجلی اتحاد و همبستگی و نشان از اعتقاد راسخ  و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری است.
در این پیام آمده است: بر خود لازم می‌دانیم از حضور باشکوه مردم شریف،بزرگوار و انقلابی استان در همه شهرستان‌ها که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند،سپاسگزاری نماییم.

94/11/23 - 16:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن