تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محکومیت جنایات آل سعود در چهلمین روز شهادت آیت الله نمر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: محکومیت جنایات آل سعود در چهلمین روز شهادت آیت الله نمر


در چهلمین روز شهادت عالم بزرگ آیت الله شیخ نمر باقر النمر، یاد شهامت ها و رشادت های این عالم روحانی گرامی داشته شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله نمر در تهران با حضور گسترده شخصیت های دینی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد و شرکت کنندگان خواستار افشای جنایات آل سعود و نقض حقوق بشر از سوی آن رژیم شدند.
شرکت کنندگان این مراسم که از شخصیت های دینی و عربی کشورهای مختلف بودند، جنایت اعدام آیت الله نمر باقر النمر را به شدت محکوم و تأکید کردند که دلیل این اقدام، تنفر وهابی ها نسبت به پیروان اهل بیت (علیهم السلام) است.
همزمان در چهلمین روز شهادت عالم ربانی آیت الله نمر و در واکنش به این جنایت، کمیته های فعالیت های اجتماعی و دینی در منطقه شرق عربستان خواستار شرکت گسترده در راهپیمایی یکپارچه در شهر قطیف شدند.
مردم شهر القدیح در استان قطیف نیز با برگزاری تحصنی در میدان مرکزی این شهر، با سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات آل سعود، خواستار پایان نقض گسترده حقوق بشر در عربستان شدند.
شرکت کنندگان در این تحصن، همچنین اعدام عالم شهید عربستانی آیت الله نمر باقر النمر را ناعادلانه عنوان و تأکید کردند که شیخ نمر هیچ جرمی مرتکب نشده و هرگز علیه دولت دست به سلاح نبرده بود.
مردم القدیح همچنین آمادگی خودشان را برای حضور در تظاهرات گسترده شهر القطیف اعلام کردند.
شهرهای مختلف بحرین نیز صحنه برگزاری مراسم ها و فعالیتهای مختلفی در بزرگداشت شهید آیت الله نمر بود.
روز شنبه نیز مراسم یادبودی در مسجد حکمت در ارتفاعات دیربورن در ایالت میشیگان آمریکا برگزار می شود و پسر شیخ نمر که در ایندیاناپولیس زندگی می‌کند نیز حضور خواهد داشت.
"محمد نمر" پیش از این درباره شهادت پدرش به دست رژیم سعودی گفته بود: من سعی دارم پیام پدرم را به جهانیان برسانم. پیام او رسیدن به صلح برای حمایت از تمامی مظلومان علیه هر گونه ظلم و ستم بود.
او در سخنانش درخصوص بی‌رحمی‌ های رژیم آل سعود گفته بود: این رژیم بی‌ رحم و ستمگر حتی پیکر پدرم را نیز تحویل ندادند و ما نمی‌دانیم او کجا دفن شده و آرامگاهش کجاست.
محمد نمر و سایر فعالان سیاسی همچنین اعلام کرده‌اند رژیم ستمگر آل سعود درحال ترویج عقاید افراط‌گرایانه و در پی آن تروریسم در دنیا است.
"ماجد مغنی،" یکی از چهره‌های مذهبی و آشنا به مسائل حقوقی در میشیگان، گفت: شیخ نمر به این دلیل اعدام شد که برای حمایت از حقوق بشر، آزادی بیان و مبارزه با ظلم مبارزه می‌کرد.
حجت الاسلام "محمد علی الهی،" رئیس مرکز اسلامی حکمت" هم در این باره گفت: هر جا تروریسم وجود دارد، رد پایی از حمایت‌ های رژیم آل سعود هم دیده می‌شود. عربستان سعودی، داعش و القاعده ایدئولوژی، سیاست و عقاید دینی یکسانی دارند.
آیت الله شیخ باقر نمر النمر،  سالیان سال برضد رژیم آل سعود و رفتار ستمگرانه با شیعیان این کشور و سایر مردم، همچنین اشاعه تفکرات تروریستی به دیگر کشور‌ها سخنرانی‌ کرده بود و سعی در افشاء سازی چهره مخوف این رژیم داشت.
وی دوم ژانویه (12 دی) همراه با تعداد دیگری از زندانیان در بند رژیم آل سعود، اعدام شد.
 


جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن