تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار چالوس تاکید کرد ضرورت جابه‌جایی بخش دیالیز بیمارستان طالقانی چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار چالوس تاکید کرد
ضرورت جابه‌جایی بخش دیالیز بیمارستان طالقانی چالوس
فرماندار چالوس با اشاره به فرسوده بودن بخش دیالیز بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس گفت: جابه‌جایی این بخش همراه با تجهیز امکانات مورد نیاز ضروری است.

خبرگزاری فارس: ضرورت جابه‌جایی بخش دیالیز بیمارستان طالقانی چالوس



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمد‌ناصر زندی امشب در مراسم افتتاحیه بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئولان شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به فرسوده شدن این بخش قرار شد تا در آینده‌ای نزدیک بخش دیالیز جدید و مجهزی را در محوطه بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس راه‌اندازی شود. وی با ابراز خرسندی از اینکه در سال‌های اخیر تلاش خوبی در حوزه درمان شهرستان چالوس صورت گرفت، بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان چالوس قطب گردشگری در غرب استان محسوب می‌شود، بنابراین نیازمند تامین اعتبارات و امکانات ملی در تمام حوزه‌ها و به‌ویژه بخش بهداشت و درمان است. فرماندار چالوس با تاکید بر اینکه باید به‌صورت لحظه‌ای به‌داد مردم رسید، افزود: انتظار شهروندان و مسافرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند این است که به‌دلیل بعد مسافت با مرکز استان مازندران و یا پایتخت باید امکانات اولیه در این منطقه فراهم شود. وی توسعه بخش‌های CCU و ICU بیمارستان آیت‌الله طالقانی را گامی مثبت در توسعه فضاهای درمانی این شهرستان عنوان کرد و افزود: برای ارتقای امکانات و تجهیزات در این مرکز نباید بیکار نشست و یکی از خواسته‌های مردم در حوزه بهداشت و درمان سامان‌دهی بخش جراحی قلب و آنژیو‌گرافی در این مرکز می‌باشد تا بتوان بخش عظیمی از آلام مردم را در این زمینه کاهش داد. زندی راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی را در این کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی هدیه دانشگاه علوم پزشکی به مردم منطقه عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در این زمینه جود دارد کمبود نیروی انسانی، خدماتی و کمبود پزشک متخصص در این مرکز است چرا که با وجود 218 تخت در این بیمارستان بدون شک باید نیروی انسانی نیز به‌موازات آن تامین شود. *تامین اعتبار برای تکمیل کلینیک فوق‌تخصصی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس نیز افتتاح کلینیک وِیژه تخصصی و فوق‌تخصصی را حاصل پی‌گیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران، رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس و مدیران و مسئولان شهرستانی دانست و اظهار کرد: با راه‌اندازی این مرکز که دارای 12 اتاق است بیماران با تعرفه دولتی ویزیت می‌شوند. حدیث گردکلی از ارتقای تخت‌های  ICU2 این مرکز از 12 تخت به 24 خبر داد و افزود: بخش مراقبت‌های ویژه ( ICU) بیماران بزرگسال و بخش مراقبت‌های ویژه کودکان ‌(PCCU) بیمار با 12 تخت افتتاح شد که چهار تخت برای مراقبت‌های ویژه کودکان اختصاص داده شد. وی با اشاره به اینکه به‌طور همزمان بخش خون و انکولوژی و اتاق‌های زایمان و انتظار زنان بار‌دار نیز با اعتبار 2 میلیارد ریال و 14 تخت افتتاح شد، خاطر‌نشان کرد: 14 تخت نیز در بخش خون و انکولوژی مورد بهره برداری قرار گفت. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس تبدیل بلوک زایمان از سنتی به LDR را با اختصاص چهار اتاق ویژه از دیگر پروژه‌های تازه تاسیس در بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس عنوان کرد و افزود: برای راه‌اندازی این بخش‌ها تاکنون 360 میلیون تومان اعتبار هزینه شد. وی در پایان با اشاره به اینکه برای تکمیل و تجهیز تمام بخش‌های کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس 620 میلیون تومان اعتبار نیاز است، گفت: کلینیک دندانپزشکی چالوس نیز که یکی از نیازهای اساسی مرم منطقه غرب مازندران بود با 6 تخت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

94/11/21 - 20:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن