تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار چالوس تأکید کرد ضرورت فعالیت هیئت‌های ورزشی در چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار چالوس تأکید کرد
ضرورت فعالیت هیئت‌های ورزشی در چالوس
فرماندار چالوس با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های اصولی در زمینه ارتقای ورزش شهرستان چالوس، گفت: تمامی هیئت‌های ورزشی باید پای کار آمده و نظارت جدی بر این هیئت‌ها نیز مورد توجه است.

خبرگزاری فارس: ضرورت فعالیت هیئت‌های ورزشی در چالوس



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمدناصر زندی امشب در جلسه کمیته نطارت و برنامه‌ریزی امور ورزشی این شهرستان با ابراز خرسندی از تشکیل این کمیته، اظهار کرد: با مدیریت درست می‌توان از ظرفیت ورزشی شهر بهره‌های خوبی گرفت. وی استفاده از ظرفیت ورزشی چالوس از نظر مادی و نیروی انسانی، مربی و استعدادهای ورزشی ضروری خواند و افزود: با توجه به ظرفیت محدود اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس در زمینه کمبود نیروی انسانی، اعضای کمیته نظارت و برنامه‌ریزی امور ورزشی می‌توانند به‌عنوان مشاورانی ظرفیت‌های بالقوه ورزشی شهرستان را به بالفعل برسانند. فرماندار چالوس نظارت جدی بر هیئت‌های ورزشی را ضروری خواند و تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی موظف هستند تا عملکرد خویش را ارائه دهند و مسئول هر هیئت ورزشی که در این زمینه کارآمدی لازم را نداشته باشد، تعویض می‌شود. وی با اعلام اینکه ما دنبال افرادی هستیم که در امور ورزشی نظارت داشته باشند، افزود: برای هیئت‌های ورزشی باید دنبال افرادی باشیم که علاقه‌مند و دلسوز بوده و توانایی اداره هیئت مربوطه را داشته باشند. زندی از مسئولان هیئت‌های ورزشی خواست تا انتظارات هیئت‌ها را بیان کنند و ادامه داد: اداره ورزش و جوانان نیز باید عملکرد هیئت‌های ورزشی را رصد کرده و بر اساس برنامه‌ریزی حرکت کند و در صورت درخشان نبودن کارنامه عملکردی هیئت‌های ورزشی به‌طور قاطع با آن هیئت خداحافظی کند. وی با اشاره به نظارت بر ورزش شهرهای مرزن‌آباد و هچیرود، خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهایی که در این شهرها نیز وجود دارد، ممکن است به‌دلیل بعد مسافت از استفاده بهینه آن مورد غفلت قرار گیرد، بنابراین این حوزه نیز باید مورد توجه قرار گیرد. زندی به نظارت اماکن ورزشی خصوصی نیز تأکید کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های ما باشگاه‌های ورزشی خصوصی است که در برخی از مواقع مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. وی حمایت از بخش‌های خصوصی ورزشی را مهم عنوان کرد و گفت: یکی از سیاست‌های دولت این است که پروژه‌های دولتی را به بخش خصوصی واگذار کنند و این موضوع در زمینه پروژه‌های ورزشی نیز حائز اهمیت است. به گزارش فارس، در این جلسه رضا باقری به‌عنوان سرپرست هیئت ورزش والیبال شهرستان چالوس معرفی شد.

94/11/19 - 20:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن