تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی انقلاب معجزه الهی به دست مردم بود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پیروزی انقلاب معجزه الهی به دست مردم بود
آیت الله مقتدایی:
پیروزی انقلاب معجزه الهی به دست مردم بود رئیس شورای عالی حوزه‌ علمیه، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را معجزه الهی به دست مردم بود دانست و گفت: نظامی همچون نظام جمهوری اسلامی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.


به گزارش فرهنگ نیوز‏، آیت الله مرتضی مقتدایی قبل ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح تالار بیداری اسلامی جامعه الزهراء(س) که با حضور تعدادی از مسئولان حوزه علمیه و خواهران طلبه برگزار شد‏، اظهار داشت: امید است سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا منشأ بیداری اسلام در دنیا باشد و بتواند عده‌ای را از خواب غفلت بیدار کند.

وی با اشاره به قرین شدن افتتاح تالار بیداری اسلامی با آغاز جشن انقلاب اسلامی، ابراز کرد: انقلاب اسلامی معجره‌ای از سوی خداوند بود که به موجب آن حکومت اسلامی با بنای ولایت فقیه به وجود آمد.

رئیس شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: نظام سلطه ساقط شد و در کشور الله حاکم شد. نماینده امام زمان(عج) در کشورمان حاکم است و ولی عصر نیز از سوی خداوند انتخاب شده است.

وی عنوان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی عید بزرگی است و این عید را به پیشگاه ولی عصر(عج)، مراجع عظام تقلید و بزرگان و طلاب تبریک می‌گویم و امیدوارم همه ما بتوانیم وظیفه‌ای که در نظام و حکومت الهی به عهده داریم را به خوبی ایفا کنیم.

آیت الله مقتدایی با اشاره به حوادث انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر کدام از تیترهای روزنامه‌ها در زمان انقلاب خاطره‌های فراوانی را در بر داشته و هر کدام عقبه‌ای دارد.

به برکت نظام جمهوری اسلامی برکات فراوانی نصیب کشور شد

وی در ادامه به بیان خاطراتی از زمان انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: امام خمینی(ره) بعد از ۱۵ سال تبعید به کشورمان آمدند و نظام شاهنشاهی را سرنگون کردند، این پیروزی معجزه الهی به دست مردم بود.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نظامی همچون نظام جمهوری اسلامی در هیچ جای دنیا وجود ندارد. نظامی که به برکت آن امنیت و برکات فراوانی نصیب کشورمان شد.

وی عنوان کرد: در دنیای کنونی آشوب و جنگ و خونریزی و ناامنی در کشورهای همسایه وجود دارد در حالی که در ایران به برکت انقلاب اسلامی امنیت حاکم است و در رأس نظام فقیهی است که براساس منطق‏، عقل و شرع دستورات را عمل می‌کند.

آیت الله مقتدایی، تصریح کرد: پیروزی برجام و تیم مذاکرات کشورمان با ۱+۵ نعمت بزرگی است که نصیب کشورمان شد، البته چیزی که می‌خواستیم نشد اما بهتر از این نیز امکان‌پذیر نبود.

پیروزی تیم مذاکرات کشورمان از برکت ولایت فقیه است

وی ادامه داد: بالاخره با ما با قدرت‌های بزرگی در دنیا روبه رو بودیم و پیروزی تیم مذاکرات کشورمان از برکات ولایت فقیه است و وظیفه ملت ایران است که برای صحت و سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب دعا کنیم.

رئیس شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: به همه طلاب افتتاح تالار بیداری اسلامی را تبریک می‌گویم و امید است که بتوانید کلاس‌های عمیق و جلسات با محتوایی در این ساختمان داشته باشید و آثار و برکات آن به جهان منتشر شود.

طلاب جامعه الزهرا تولیدات علمی و فکری داشته باشند

وی افزود: باید طلاب و اساتید جامعه الزهرا بتوانند تولیدات علمی و فکری داشته و آن را در دنیا منتشر کنند و همچنین هر کدام از طلاب برای تبلیغ در مجلسی آماده باشند و در حوزه‌های علمیه سراسر کشور به عنوان استاد فعالیت کنند.

آیت الله مقتدایی بیان کرد: طلاب باید نفعشان برای عام باشد و اگر به مراحلی از علمی دست یافته‌اند برای دیگران نیز آن را مورد استفاده قرار دهند.

وی عنوان کرد: طلاب برنامه‌ای برای تبلیغ در سایر استان‌ها داشته باشند و جلسات احکام، اخلاق و ارزش‌های اسلامی و نهی رذایل اخلاقی برگزار کنید.

وی در دامه تأکید کرد: خروجی مرکز جامعه الزهراء باید بیش از این باشد و همچنین طلاب این مرکز علمی باید در جهت گسترش و تبلیغ فعالیت کنند.
 

منبع: مهر


94/11/21 - 15:00 - 2016-2-10 15:00:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن