تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798560271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایستگاه پایانی جشنواره سی‎وچهارم با نمایش 5 فیلم/ پنجشنبه سیمرغ‎دارها معرفی می‎شوند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ایستگاه پایانی جشنواره سی‎وچهارم با نمایش 5 فیلم/ پنجشنبه سیمرغ‎دارها معرفی می‎شوند
مراسم اختتامیه جشنواره سی و چهارم فیلم فجر عصر پنجشنبه 22 بهمن در برج میلاد برگزار می‎شود و در آن برگزیدگان بخش های مختلف معرفی می شوند.
عصرایران - سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حالی به روز پایانی خودش رسیده است که کاخ جشنواره در روز 21 بهمن میزبان نمایش 5 فیلم خواهد بود. فیلم های کارنامه بنیاد کندی، اینجا کسی نمی میرد، گاهی، سیانور و به دنیا آمدن، 5 فیلمی هستند که در روز پایانی جشنواره در برج میلاد به نمایش در می آیند.

صبح روز نهم با نشست های خبری چند فیلم آغاز شد. مانی حقیقی ، کارگردان فیلم سینمایی «اژدها وارد می شود» با بیان اینکه وقتی فیلمی بر اساس واقعیت ساخته می شود، دیگر سنبل و نماد در آن جایی ندارد، گفت: از بیان سمبل و نماد در سینما بیزارم. او و عواملش در این نشست در مورد این فیلم کنجکاوی برانگیز با اهالی رسانه به صحبت پرداختند.

روز گذشته نیز برج میلاد میزبان نمایش 5 فیلم از بخش های مستند، هنر و تجربه و سودای سیمرغ بود. ظهر روز سه شنبه با نمایش مستند بهروز نورانی پور در ساعت 14 آغاز شد. در بخش هنر و تجربه نیز فیلم سینمایی سگ و دیوانه ی عاشق به کارگردانی علی محمد قاسمی روی پرده رفت. در بخش سینمای ایران نیز لاک قرمز به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی اکران شد.

اما دو فیلم کنجکاوی برانگیزی که روز نهم جشنواره در برج میلاد اکران شد نیز خانه ای در خیابان چهل و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی، دستیار سابق اصغر فرهادی و فیلم دیگر خشم و هیاهو از هومن سیدی بود. اصغرفرهادی شب گذشته برای دیدن فیلم دستیار سابقش به کاخ جشنواره آمده بود.

اتفاق مهم دیگری که روز گذشته رخ داد اعلام اسامی نامزدهای دریافت سیمرغ جشنواره در بخش های مختلف بود. نکته ای که واکنش های متعددی را در پی داشت. هیات داوران سودای سیمرغ متشکل از ابوالحسن داوودی، محمد داودی، مجتبی راعی، سید جمال ساداتیان، منوچهر شاهسواری، مهدی فخیم زاده و نیکی کریمی نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین را در بخش های مختلف را معرفی کرده اند که در آن «ابد و يك» ، «امكان مينا» و «ايستاده در غيار» ركوردارند.

ابد و يك روز در 10 رشته، امكان مينا در 9 رشته، ايستاده در غبار در 8 رشته، دختر در 7 رشته، باديگارد در 6 رشته، آخرين بار كي سحر را ديدي 5 رشته،  خشم و هياهو در 5 رشته، نفس در 5 رشته، اژدها کی وارد می شود؟ در 4 رشته، لانتوري و به دنیا آمدن در 3 رشته نامزد دریافت جایزه در بخش های مختلف هستند.

همچنین شب گذشته مسئول ستاد انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اخبار رسانه ها درباره درصد آرای فیلم های مردمی را تنها گماه زنی عنوان کرد و گفت: نتایج نهایی در اختتامیه اعلام می‌شود.

علی آشتیانی پور درباره انتشار برخی اخبار پیرامون فیلم برگزیده از نگاه تماشاگر و درصد آرای مأخوذه هر فیلم، گفته بود: رأی گیری برای 23 فیلم سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر مانند شب های گذشته ادامه دارد و آرای اخذ شده هر روز، تا ساعات اولیه روز بعد در حال شمارش است. همچنین رأی گیری تا پایان روز چهارشنبه 21 بهمن ماه، ادامه دارد و شمارش آرا تا اواسط روز 22 بهمن ادامه پیدا می کند و قاعدتا پیش از این تاریخ هیچ آمار دقیقی وجود ندارد.

مراسم اختتامیه جشنواره سی و چهارم فیلم فجر عصر پنجشنبه 22 بهمن در برج میلاد برگزار می‎شود و در آن برگزیدگان بخش های مختلف معرفی می شوند.




تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 10 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن