تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820539600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح شكايت‌هاي جديد در پرونده سرقت از خانه دختران با پوشش زنانه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: طرح شكايت‌هاي جديد در پرونده سرقت از خانه دختران با پوشش زنانه
پسر جواني كه بعد از فريب دختران با وعده ازدواج، كليد خانه آنها را سرقت مي‌كرد و به خانه‌هايشان دستبرد مي‌زد، با شكايت‌هاي تازه‌اي مواجه شد. اولين گزارش خبرنگار ما روز دوشنبه 12 بهمن‌ماه در صفحه حوادث چاپ شد.
به گزارش خبرنگار ما شكايت‌ها عليه اين مرد فريبكار از دي‌ماه امسال در كلانتري‌هاي تهران مطرح شد. يكي از شاكيان به مأموران پايگاه يكم پليس آگاهي كه مأمور رسيدگي به پرونده بودند، گفت: 21 دي‌ماه بود كه همراه دخترم از خانه‌مان در خيابان لواساني فرمانيه خارج شدم. ساعتي بعد وقتي برگشتيم، متوجه شديم كه دزد به خانه دستبرد زده است و مقداري طلا، سكه، 300 هزار تومان پول نقد، 20 ساعت مچي مردانه و زنانه ماركدار، لباس زنانه و مردانه ماركدار، كيف و كفش ورزشي و مقداري نقره به ارزش 50 ميليون تومان از خانه‌مان سرقت شده است. بررسي‌هاي پليس در محل حادثه هم حكايت از اين داشت كه سارق با داشتن كليد و به راحتي وارد خانه شده و به محل دستبرد زده است. بررسي دوربين مداربسته ساختمان هم نشان داد كه يك نفر با پوشش زنانه و با داشتن كليد وارد خانه شاكي شده و بعد از سرقت هم محل را ترك كرده است. بعد از به دست آمدن اين شواهد بود كه مأموران پليس مطمئن شدند كه سارق با خانه شاكي آشنايي كامل داشته است. در تحقيقات بيشتر، دختر خانواده سرنخ را به دست پليس داد. او گفت يك ماه قبل با پسري 24 ساله آشنا شدم كه به من وعده ازدواج داد. وقتي مشخصات اين فرد در اختيار پليس قرار گرفت، سوابق او بررسي و مشخص شد از مجرمان سابقه‌داری است كه قبلاً به اتهام سرقت از منازل بازداشت شده بود. در بررسي ‌سوابق حامد مشخص شد كه او قبلاً به اتهام فريب دختران و سرقت از خانه‌هايشان هم بازداشت شده بود.
با به دست آمدن اين اطلاعات، كارآگاهان مطمئن شدند كه مرد فريبكار براي اينكه شناسايي نشود با پوشش زنانه به خانه دختر مورد علاقه‌اش دستبرد زده است. بعد از آن بود كه خانه او در «دوراهي قپان» شناسايي شد. مأموران پليس متوجه شدند كه او مدتي است به خانه رفت و آمد ندارد، بنابراين در بررسي بيشتر او را سوار بر خودروي جنسيس در خيابان لواساني دستگير كردند.
متهم وقتي شاكي را مقابل خودش ديد، چاره‌اي جز اقرار نداشت. او گفت در فرصت مناسب دسته كليد دختر جوان را سرقت كرده و با پوشش زنانه به خانه‌شان دستبرد زده است. او در بازجويي‌هاي بيشتر جرائم ديگر را انكار كرد، اما وقتي چند دختر جوان با حضور در اداره پليس او را شناسايي و به اتهام سرقت از خانه‌هايشان از او شكايت كردند، به جرائمش اقرار كرد.
سرهنگ كارآگاه كرم يوسف وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: «متهم با صدور قرار بازداشت قانوني و جهت تكميل تحقيقات در اختيار پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است و از مالباختگاني كه بدين شيوه توسط يك جوانِ جنسيس سوار مورد فريب يا سرقت قرار گرفتند، دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهم و پيگيري شكايات خود به نشاني پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ در بزرگراه شهيد صدر (مسير شرق به غرب) - خيابان شهيد قلندري شمالي مراجعه كنند.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن