تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین دور گفتگوهای ایران و اروپا امروز با حضور اشمیت در تهران آغاز خواهد شد/ در صورت وجود جاسوس بین بازرسان موضوع توسط وزارت اطلاعات پیگیری خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: سخنگوی وزارت خارجه گفت: خانم اشمیت ظرف امروز و فردا مذاکراتی را در تهران با معاون ذیربط وزارت خارجه انجام خواهد داد و قرار است بین ایران و اروپا گفتگوهایی به طور متناوب صورت پذیرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین جابری انصاری، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری امروز خود ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را محصول پیوند واقعی استقلال و آزادی دانست و اظهار داشت: تبلور تمام قد استقلال و آزادی در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ظاهر شد.
وی ضمن گرامیداشت این ایام یاد و خاطر امام و شهدای انقلاب را نیز ستود و خواستار آن شد که خداوند ما را ادامه دهنده راه امام و پیگیر خواسته های انقلاب کنندگان ایران گرداند.
سخنگوی وزارت خارجه در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر روابط ایران و روسیه و سفر اخیر دکتر ولایتی به مسکو گفت: روابط دو کشور روابطی مستحکم و چند جانبه در زمینه های مختلف است و رفت و آمد بین مسئولان دو کشور امری عادی است.
جابری انصاری سفر ولایتی به مسکو را سفری به دعوت موسسه تحقیقات استراتژیک روسیه دانست و ادامه داد: در حاشیه این سفر مشاوره مقام معظم رهبری دیدارهایی در سطوح عالی با مقامات روسی انجام داد.
وی مسیر روابط ایران و روسیه را رو به پیشرفت تلقی کرد و ابراز امیدواری کرد که براساس توافقات بین دو کشور این روابط رو به رشد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجو ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن