تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815265125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش به درخواست ۳ جمهوریخواه برای حضور در ایران| آغاز مذاکرات سطح بالا با اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: مجید تخت روانچی معاون وزیر امور خارجه گفت: دور تازه مذاکرات ایران و اتحادیه اروپا با عنوان «مذاکرات سطح بالا » دوشنبه -۱۹ بهمن- با حضور هلگا اشمید و هیات کارشناسی اروپا در تهران آغاز می شود.
به گزاش ایرنا، مجید تخت روانچی رییس هیئت مذاکره کننده ایران با اتحادیه اروپا اظهارداشت: هیئت اروپایی به سرپرستی خانم اشمید به تهران می آید و مذاکرات سطح بالا بین ایران و اتحادیه اروپا شروع می شود.
معاون وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد که این مذاکرات دو روزه و در سطح معاونان است و هیئت های دو طرف، کارشناسانی در زمینه های مختلف را در برخواهد گرفت.
روانچی گفت: قرار است در این مذاکرات که هر 6 ماه یک بار در تهران و بروکسل انجام می شود، موضوعات متنوعی در زمینه روابط دو جانبه ایران و اتحادیه اروپا از جمله در زمینه انرژی، تجارت، همکاری های مالی و بانکی، محیط زیست و مبارزه با مواد مخدر به بحث گذاشته شود.
وی افزود: بررسی مسائل منطقه ای نیز در دستور کار ما خواهد بود. مسائلی همچون مبارزه با تروریسم و افراطی گری که هم کشورهای منطقه از این پدیده شوم متضرر می شوند و هم اتحادیه اروپا در حال حاضر گرفتار آن است.
رییس هیات مذاکره کننده ایران و اتحادیه اروپا بحران های منطقه در عراق ، سوریه ، یمن و برخی دیگر مناطق بحران زده را از دیگر محورهای مذاکرات ایران و اتحادیه اروپا عنوان کرد.
روانچی تصریح کرد که ... [ مشاهده متن کامل خبر در همشهری آنلاین ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن