تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815006962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود دادستان به پرونده زمین‌خواری «زیارت»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ورود دادستان به پرونده زمین‌خواری «زیارت»
کد خبر: ۵۶۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ - 08 February 2016


نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود دادستان، ساخت و سازهای غیرقانونی در مسیر ناهارخوران به روستای زیارت متوقف و در مواردی شاهد تخریب این ساخت و سازها بوده‌ایم.


حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به ساخت و سازهای غیرقانونی در منطقه روستای زیارت در استان گلستان گفت: این ساخت و سازهای غیرقانونی از منطقه گردشگری ناهارخوران تا روستای زیارت انجام شده و 50 درصد مسیر، ما شاهد این ساخت‌وسازهای غیرقانونی هستیم.


وی افزود: با اقداماتی که دادستان انجام داده، این ساخت و سازها متوقف شده و در مواردی نیز این ساخت‌وسازهای غیرقانونی تخریب شده است.


نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع دیگری که تحت عنوان ساخت و سازهای غیرقانونی در خصوص روستای زیارت مطرح می‌شود، ساخت و سازهایی است که توسط اهالی روستا انجام شده که البته افرادی که این ساخت‌وسازها را داشته‌اند، عموماً مالکان اصلی زمین‌ها بوده‌اند.


طاهری اضافه کرد: اداره منابع طبیعی با توجه به ناهماهنگی‌هایی که وجود داشته، برخی از زمین‌های مردم را در ذیل منابع طبیعی تعریف کرده و به همین سبب تعارضاتی در این باره ایجاد شده است.


وی در پایان گفت: طی جلساتی که با مسئولین هم داشتیم، مقرر شد تا در مرحله اول این دو موضوع (ساخت و سازهای غیرقانونی در مسیر ناهارخوران به زیارت و ساخت‌وسازها توسط اهالی روستای زیارت) تفکیک شوند و در مرحله دوم، در مواردی که ساکنان روستای زیارت صاحبان زمین‌ها هستند و سند مالکیت دراختیار دارند، از ساخت و سازهای آنها جلوگیری نشود.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن