تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816734865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فانتزی دوست داشتنی


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: سینمای ما کمتر فانتزی ساز است؛ فیلم هایی که تخیلی نیستند ولی از نظر واقعیت، در مرز بود و نبودند. آدم ها و داستانش از بین دور و بری های خودمان هستند ولی گاه حرفی می زنند یا کاری می کنند که در واقعیت چندان نمی شود حوادث فیلم را به چشم دید، اما فیلم برای تغییر ذائقه مخاطب سینما مناسب است.
«بارکد» ساختش این شکلی است و حتی به گمانم کمدی موقعیت را انتخاب کرده تا با لحظه های کمیک ولی نقدی اجتماعی همراه باشد. در ادامه کارهای قبلی مصطفی کیایی است با همان ریتم تند که خوشایند مخاطب است. فارغ از پزهای روشنفکری سینماست و عمدا چاشنی طنز گرفته تا با تدوین شکیل نیما جعفری جوزانی سر و شکل کار سینمایی باشد.
این کار یک جور به سیم آخر زدن فیلمساز است که با بیننده شق و رق رفتار نمی کند. زمان را از دست نمی دهد و مخاطب با روایت غیرخطی خیلی سرگیجه نمی گیرد. محسن کیایی و خُل بازی اش که قصه را شیرین می کند. بهرام رادان نیز در کنار او بازی اش بهتر دیده می شود. بقیه چنگی به دل نمی زنند البته قرار هم نیست که توی چشم باشند.
میزانسن ها جدی طراحی شده و بامزه اند، کل پلان و میزانسن ها این طور است. فیلمساز می خواهد فیلمش شوخ و شنگ باشد، اما بدترکیب و به اصلاح شُل هم اصلا. خب اگر کارگردان دنبال کاری با المان های مخاطب پسند باشد، به ثمر نشسته است.
اما شاید بشود به این شادابی و سرخوشی بارکد کمی خرده گرفت که چرا اینقدر افراط بی خودی دارد. حالات کمیکی را دقت کنید که میلاد (محسن کیایی) در ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جام جم ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن