تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803093054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان: دشمن با ایجاد فساد اخلاقی و فکری به دنبال نفوذ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
دشمن با ایجاد فساد اخلاقی و فکری به دنبال نفوذ است
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دشمن از دو عامل ایجاد فساد فکری و ایجاد فساد اخلاقی به‌ویژه در قشر جوان و نوجوان به دنبال نفوذ است.

خبرگزاری فارس: دشمن با ایجاد فساد اخلاقی و فکری به دنبال نفوذ است



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در جشن انقلاب پایگاه بسیج خواهران پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه بانوان بسیجی با انگیزه خوب و مطلوب در همه عرصه‌ها فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: بانوان بسیجی در راستای بارور کردن افکار و اندیشه بسیج در جامعه تلاش می‌کنند. وی با اشاره به شرایط و وضعیت حساس کنونی گفت: شرایط کنونی مهم و تعیین‎کننده است و افرادی که دل در گرو ارزش‌ها، انقلاب و اسلام دارند باید این موقعیت را بشناسند و وظیفه و تکلیف خود را به بهترین نحو انجام دهند. فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: با بررسی شرایط کشور بعد از انقلاب درمی‌یابیم که دشمنان انقلاب همواره به دنبال ضربه زدن به ریشه‌ و شالوده انقلاب بودند که با درایت‌های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم تا کنون تمام توطئه‌های آنها شکست خورده است.

*نفوذ هدف کنونی دشمنان وی به پیگیری بحث نفوذ از سوی دشمنان در قالب فتنه و توطئه جدید اشاره کرد و تصریح کرد: دشمنان که در توطئه‌های پیشین ناکام بودند اکنون با نفوذ به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و امام خمینی (ره) نیز در وصیت نامه خود به این مهم اشاره کرده‌اند. سردار ابوحمزه با اشاره به تعبیر معمار کبیر انقلاب از نفوذ در متن وصیت‌نامه یادآور شد: هدف ایشان این بوده که بگویند قدرت‌های جهانی به دنبال نفوذ به شکل‌های مختلف در ایران و سایر کشور‌ها هستند و همه باید هوشیار باشیم چرا که دشمن نفوذ در همه مسائل را پیش گرفته است. وی با بیان تفاوت‌های رخنه و نفوذ ادامه داد: رخنه محدود و نفوذ گسترده است و به همین دلیل مقام معظم رهبری در بیاناتشان از مردادماه سال جاری تاکنون بیش از 70 مورد به نفوذ اشاره داشتند. فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: هدف دشمن از نفوذ در کشور ضربه زدن به استوانه‌های اصلی نظام است و باید بدانیم که نفوذ چند بعدی است و در تار و پود جامعه هدف دشمنان است. وی با تأکید بر اینکه دشمنان هر کجا زمینه را فراهم ببینند برای نفوذ استفاده می‌کنند گفت: دشمن از دو عامل ایجاد فساد فکری و ایجاد فساد اخلاقی برای بحث نفوذ استفاده می‌کند.

*ایجاد شبهه یکی از عوامل فساد فکری سردار ابوحمزه ایجاد شبهه در ارزش‌های نظام را یکی از عوامل فساد فکری برشمرد و افزود: دشمن از برخی افراد به دلیل عدم آگاهی و شناخت کافی و از برخی دیگر به دلیل ساده‌لوحی و ساده اندیشی برای نفوذ و ضربه زدن به اسلام و نظام استفاده می‌کند. وی همچنین ترویج ماهواره و شبکه‌های اجتماعی غیراخلاقی را بیشترین تلاش دشمن در بحث نفوذ دانست و تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی فی نفسه بد نیست چراکه می‌توان با استفاده از بخش‌های مثبت آن به کمال و سعادت رسید و با استفاده از جنبه منفی آن دچار تنزل در ایمان و اعتقاد شد. فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: تحقیقات ثابت کرده که اعتیاد به برنامه‌های مبتذل به ویژه در جوانان و نوجوانان وجود دارد و باید سعی کنیم آلوده به برنامه‌های مبتذل نشویم. وی با بیان اینکه ساخت سریال‌های طولانی خارجی نیز با هدف و منظور خاصی است، اظهار کرد: در این سریال‌ها پرداختن به یک موضوع همچون ایجاد محدودیت با حجاب و یا خالی از اشکال جلوه دادن استفاده از مشروبات الکلی، مواد مخدر و برقراری روابط ناسالم و نامشروع هدف دشمن برای ایجاد هجمه فرهنگی و نفوذ در کشور است که برخی افراد به این موضوع آگاه نیستند. سردار ابوحمزه با بیان اینکه دشمنان در طول تحریم‌ها ما را در همه چیز از دارو تا نیاز‌های اقتصادی تحریم کردند تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که دشمنان در این مدت برای ضربه زدن به نظام و ایجاد فساد امانات الکترونیکی را تحریم نکردند تا با ترویج جنبه‌های منفی آن به اهداف خود برسند. وی خاطرنشان کرد: دشمن با اوج دادن جنبه‌های منفی تکنولوژی و ترغیب جوانان به استفاده از آن‌ها به دنبال نفوذ است که متأسفانه برخی جوانان نیز تحت تأثیر همین موارد قرار گرفته‌اند که نمونه‌های چنین افرادی کم نیست.

*افزایش سواد رسانه‌ای و آگاهی در استفاده از تکنولوژی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان خواستار افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای در جامعه و به ویژه در جوانان و نوجوانان در استفاده از تکنولوژی شد و گفت: برای افزایش سواد رسانه‌ای و استفاده از جهات مثبت تکنولوژی و جلوگیری از نفوذ دشمن باید همه تلاش کنیم. وی خاطرنشان کرد: برخی به اشتباه تصور می‌کنند با از بین بردن دسترسی به امکانات و تکنولوژی مشکلات از بین می‌رود که سخت در اشتباه هستند و باید فرهنگ استفاده درست را به جوانان و نوجوانان آموزش دهیم. ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمنان به انتخابات پیش رو دل بسته‌اند که بتوانند با نفوذ عواملشان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از راه قانونی به اهداف خود برسند. وی بیان کرد: خواهران بسیجی با تبعیت از انقلاب و بیان معیار‌ها و ملاک‌های اصلح باید در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند و باید بدانند که یک بخش فعالیت آن‌ها در بسیج است و بخش دیگر جذب افراد به این بخش است. فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه مجلس ریل‌گذار دولت است تأکید کرد: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح به فرموده مقام معظم رهبری نفس تازه‌ای به ملت دمیده خواهد شد و زمینه اقتدار، عزت و رشد فراهم می‌شود.

این مراسم با حضور خواهران بسیجی پایگاه بسیج پیامبر اعظم (ص)، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مسئول فرهنگی سپاه ناحیه همدان، فرمانده و جانشین فرمانده واحد خواهران این پایگاه و خانواده شهید همایونفر برگزار شد و در پایان مراسم از محمد‌صالح کشانی حافظ 8 ساله قرآن کریم، سه مربی و سرگروه حلقه صالحین پایگاه و جانشین فرمانده پایگاه با حضور سردار ابوحمزه تقدیر شد. همچنین خواهران بسیجی فعال در پایگاه پیامبر اعظم (ص) در ورودی این پایگاه و در حیاط مسجد جلوه‌هایی از دوران دفاع مقدس را با ایجاد سنگر و خاکریز‌هایی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته بودند.

94/11/18 - 22:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن