تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821001571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري استان سمنان : رعايت الگوي مصرف تنها راه مقابله با خشكسالي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري استان سمنان : رعايت الگوي مصرف تنها راه مقابله با خشكسالي است


شاهرود - خبرگزاري ايسكانيوز : رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري استان سمنان در جلسه هماهنگي معاونين و مديران گفت: خدا به ما فرصت كار كردن داده است و نبايد اين فرصت را از دست بدهيم.

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " جلسه هماهنگي معاونين و مديران با حضور رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت معاونين، مديران امور آبفاي مناطق ، مديران ستادي و روساي ادارات بهره برداري شهرها در محل سالن جلسات شركت برگزار شد.
در اين جلسه عزالدين گفت: به نظوم و انظبات در امور روزانه اهميت قائل شويد. حضور به موقع در جلسه از جمله نظم و انظباط برنامه هاي كاري شماست.
مدير عامل شركت با اشاره به عملكرد نسبتاً مطلوب شركت در مناطق گفت : عملكرد ها را مقايسه كنيد و در تلاش باشيد به نتيجه بهتر و مطلوب تري برسيم.
وي گفت: در حوزه امور مشتركين و درآمد عملكرد اين شركت خوب بوده و اين ما حصل تلاش و پيگيري همكاران زحمتكش در اين بخش بوده است.
عزالدين تفويض اعتبارات يك مدير را مهم دانسته و گفت: اين امر باعث مي شود تا مدير بالاترافكار و انديشه هاي استراتژيك داشته باشد. بنابراين در سال نوآوري و شكوفايي، تفويض اختيار و اعتماد را در سطح شركت بالا برده و اختيارات داده و نظارت داشته باشيد.
رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت در بخش ديگري و سخنان خود را به در پيش بودن سال خشكسالي گفت: انشا ا... با همت و همكاري شما و همراهي مردم مشكلي نخاوهيم داشت و با ياري خداوند منان سربلند و سرافراز در برابر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بر همه مشكلات فايق خواهيم آمد.
وي افزود: اطلاع رساني كنيم و تنها راه مقابله با خشكسالي ترويج مصرف بهينه و رعايت الگوي مصرف توسط مصرف كنندگان است و از طرفي بايد با اتخاذ تدابيري صحيح خشكسالي تابستان را مديريت كنيم.
عزالدين توجه همكاران را به شعار صنعت آب و فاضلاب در سال 87 معطوف داشته و گفت: با هدف گزاري و تعيين شعار 30، 20، 10 از طرف مديريت صنعت آب و فاضلاب كشور انتخاب شده كه عدد 10 بيانگر دستيابي 10 درصد كاهش زيان و همچنين 10 درصد كاهش آب بدون درآمد نسبت به سال قبل مي باشد و عدد 20 بيانگر 20 درصد افزايش نصب انشعاب فاضلاب نسبت به سال قبل و عدد 30 مبين افزايش 30 درصد آموزش كاركنان و فعاليت هاي پژوهشي مي باشد.
همچنين در اين جلسه از زحمات و خدمات حاج محمد عليشاهي كه پس از سال ها خدمت شايسته در مسئوليت هاي متعدد و سنگرهاي مختلف خدمتگزاري، به افتخار بازنشتگي نائل آمدند، تشكر و قدرداني كرده و براي وي آرزوي سلامت و سعادت و توفيق روز افزون را از درگاه خداوند منان خواستار شدند.
در پايان اين جلسه هر يك از معاونين و مديران مناطق گزارش عملكرد خود را بيان و مشكلات موجود مورد بررسي و رسيدگي قرار مي گرفت./120
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن