تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798253849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار تهران مطرح کرد شناسایی راهکارهای حذف آلودگی هوا/مهم نیست چه کسی قصد کاهش آلودگی هوا را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون شهردار تهران مطرح کرد
شناسایی راهکارهای حذف آلودگی هوا/مهم نیست چه کسی قصد کاهش آلودگی هوا را دارد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: بررسی های صورت گرفته در خصوص آلودگی هوای تهران راهکارهای مشخصی را برای مقابله با آن پیش روی ما قرار داده است. بنابراین مهم نیست که چه کسی قصد کاهش آلودگی هوا را دارد، بلکه باید بتوان به درستی از این راهکارها استفاده کرد.

خبرگزاری فارس: شناسایی راهکارهای حذف آلودگی هوا/مهم نیست چه کسی قصد کاهش آلودگی هوا را دارد



به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه بر اساس مطالعات صورت گرفته اکنون راه حل‌های کاهش آلودگی هوا کاملا شناخته شده هستند، اظهار کرد: این که چه کسی می خواهد برای کاهش آلودگی هوا اقدام کند مهم نیست، بلکه بایستی بتوان از این راهکارها به درستی استفاده کرد. وی خروج خودروهای فرسوده، کنترل معاینه فنی و ترویج استفاده از موتورسیکلت‌های برقی به جای موتورسیکلت‌های بنزینی را از جمله راهکارهای مهم در مقابله با آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد و افزود: انجام این اقدامات در کنار اجرای طرح هایی مانند «طرح کاهش آلودگی هوا» می‌تواند نقش مهمی در مقابله با آلودگی هوا داشته باشد. ذرات 2.5 میکرونی مقصر اصلی آلودگی هوای تهران تشکری هاشمی گفت: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است که ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون عامل اصلی آلودگی هوای تهران هستند و عمدتا عامل ایجاد 80 درصد از آلودگی هوای پایتخت مربوط به خودروها، اعم از موتورسیکلت، خودروهای بنزینی و دیزلی است. همچنین مطالعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که 10 درصد از خودروهای موجود در تهران، 50 درصد از آلودگی شهر تهران را ایجاد می کنند. تردد خودروهای آلاینده در شهر باید ممنوع شود تشکری هاشمی یادآورشد: بنابراین تمرکز بر روی جایگزینی و حذف خودروهای آلاینده می تواند از راههای موثر در کاهش آلودگی هوا باشد. کما اینکه قانونگذار پیش از این هم تردد آنها را در شهر ممنوع کرده است. وی اضافه کرد: با اقدامات موثری که پلیس انجام داده است امروز شاهد آن هستیم که مردم بیش از گذشته برای معاینه فنی خودروی خود به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند. باید در نظر داشت که معاینه فنی سبب می شود تا افراد از سلامت و عملکرد خودروی خود اطمینان حاصل کنند. معاون حمل و نقل شهرداری تهران با یادآوری اینکه موتورسیکلت های بنزینی سهم عمده ای در تولید آلودگی دارند، تاکید کرد: بر همین اساس جایگزینی این موتورسیکلت ها با نوع برقی آن باید در دستور کار قرار گیرد. ورود موتورسیکلت‌های برقی به مرکز تهران هنوز ممنوع نشده است تشکری هاشمی در پاسخ به اینکه آیا طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت های بنزینی به مناطق مرکزی تهران تصویب شده است، گفت: هنوز این ممنوعیت اعمال نشده اما یکی از اقداماتی که باید در آینده در دستور کار شورای ترافیک تهران باشد همین منع تردد موتورسیکلت‌های بنزینی در بخش هایی از مناطق مرکزی شهر تهران است. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر این باور است که این اقدام می تواند به ترویج استفاده از موتورسیکلت برقی کمک کرده و در همین راستا شهرداری تهران برای تسهیل آن، کمک های بلاعوض، تامین رایگان برق و تامین پارکینگ موتورسیکلت ها را در ستور کار خود قرار داده است.

94/11/18 - 12:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن