تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه زابل خبر داد راه‎اندازی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با 18 غرفه در زابل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه زابل خبر داد
راه‎اندازی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با 18 غرفه در زابل
برای نخستین‌بار نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل و به مناسبت دهه فجر افتتاح و راه‎اندازی شد.

خبرگزاری فارس: راه‎اندازی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با 18 غرفه در زابل



به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، برای نخستین بار نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل به مناسبت دهه فجر افتتاح و را‌ه‌اندازی شد. فرمانده سپاه زابل در حاشیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دارای 18 غرفه به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح تا 8 شب آماده بازدید علاقه‌مندان است.
 
علی ثمره حسینی افزود: از ابتدای سال 92 تاکنون 32 میلیارد و 150 میلیون ریال (سه میلیارد و 215 میلیون تومان) تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان درخواست وام اشتغالزایی پرداخت شده است.
 
وی بیان کرد: از سال 94 تاکنون هشت میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به بسیجیان تعلق گرفته است. فرمانده سپاه زابل گفت: همه عوامل اجرایی واگذاری تسهیلات اشتغالزایی از اطلاع رسانی به موقع، ثبت نام، تشکیل پرونده، بازدید از مراحل اجرا، توانمندسازی مهارت‌ها، برگزاری کلاس‌های کوتاه مدت آموزشی باعث شده تا امروز شاهد به بار نشستن طرح‌های اشتغالزایی در قالب اقتصاد مقاومتی در این منطقه باشیم. فرمانده سپاه زابل افزود: نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با هدف تشویق مردم، بسیجیان و کمک برای فروش و درآمدزایی تولیدکنندگان در این محل دایر شده است.
 
ثمره حسینی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه عرضه محصولات خوداشتغالی در شهرستان زابل همزمان با دهه مبارکه فجر برپا شد.
 
وی تنها راه مقابله با دشمن را ایستادگی و مقاومت در برابر آن دانست و از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگویی تمام عیار برای مقابله با حربه اقتصادی دشمن یاد کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها گزینه برای پایان یافتن مشکلات اقتصاد مقاومتی در کشور است.

94/11/18 - 12:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن