تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815022924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دهمین سالروز تفاهم و ائتلاف دوجانبه هیئت «حزب الله» لبنان با «میشل عون» دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در دهمین سالروز تفاهم و ائتلاف دوجانبه
هیئت «حزب الله» لبنان با «میشل عون» دیدار کرد
هیئتی از حزب الله لبنان در دهمین سالروز تفاهم و امضای یادداشت دوجانبه بین مقاومت اسلامی و «جریان ملی آزاد» به دیدار رئیس فراکسیون پارلمانی «تغیییر و اصلاح» رفت.

خبرگزاری فارس: هیئت «حزب الله» لبنان با «میشل عون» دیدار کرد



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هیئتی از حزب الله لبنان قبل از ظهر امروز شنبه به دیدار «میشل عون» نامزد جریان 8 مارس در انتخابات ریاست جمهوری رفت. وبگاه خبری «النشره» با اعلام این مطلب تاکید کرد که این دیدار به مناسبت دهمین سالروز امضای یادداشت تفاهم بین حزب الله و حزب «جریان ملی آزاد» صورت می‌گیرد. این وبگاه خبری به جزئیات این دیدار هیچ اشاره‌ای نکرد. رسانه‌های لبنانی صبح امروز اعلام کرده بودند که قرار است «حاج حسین خلیل» معاون سیاسی «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله، «وفیق صفا» مسئول ارتباط و هماهنگی، «حسین الحاج حسن» وزیر صنعت و «محمود قماطی» و «مصطفی الحاج عبود» از اعضای شورای سیاسی حزب الله لبنان به دیدار میشل عون بروند. دو شب گذشته شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله در گفت‌وگو با تلویزیون «المنار» گفت: تفاهم حزب الله با جریان ملی آزاد به دست آمد تا ماندگار شود و توطئه‌های گوناگون نمی‌توانند آن را مختل کنند...امروزه از تفاهم فرا رفته و از ائتلاف سخن می‌گوییم. وی تاکید کرد که تفاهم بین حزب الله و جریان ملی آزاد تا کنون دستاوردهای گسترده و مهمی فراتر از حد تصور در پی داشته است. از طرفی دیگر «میشل عون» رئیس فراکسیون پارلمانی «تغییر و اصلاح»‌ و رئیس سابق «جریان ملی آزاد» لبنان نیز با تاکید بر محکم بودن رابطه با حزب الله، گفت: رابطه بین ما بر صداقت، احترام و ا خلاق مبتنی بوده و مواضع دوجانبه، تنها به مثابه جوهر روی کاغذ نیست. وی افزود: همچنان بر وعده خود با سید حسن نصرالله در مبارزه با تروریسم و رویارویی با اسرائیل پایبند هستیم.

94/11/17 - 12:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن