تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاتمی‌کیا: پرستویی سرباز نیست، سردار است/ خجالت می‌کشم در جشنواره هستم و در سوریه نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حاتمی‌کیا: پرستویی سرباز نیست، سردار است/ خجالت می‌کشم در جشنواره هستم و در سوریه نیستم
حاتمی‌کیا گفت: پرستویی خودش را سرباز می‌داند اما به عقیده من پرستویی سردار است.
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در نشست خبری فیلم «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان، پرویز پرستویی و مریلا زارعی بازیگران، پژمان لشگری‌پور تهیه‌کننده و مجری طرح، کارن همایونفر موسیقی و عزیزالله حاجی مشهدی منتقد فیلم برگزار شد.
 
ابراهیم حاتمی‌کیا پس از خیرمقدم به اصحاب رسانه گفت: صبح هنرمندان از ظهر شروع می‌شود امیدوارم همه ما وظیفه‌مان را درست انجام داده باشیم. من پرویز را مدت‌ها نداشتم و از نظر من پرستویی برعکس چیزی که خودش می‌گوید سرباز است، سردار است. نمی‌دانم چرا وقتی می‌آید خیلی چیزها را به او می‌چسبانم.
 
وی در خصوص حضور نیافتن روی فرش قرمز گفت: حرفی که از من در سایت‌ها منتشر شد بی‌انصافی و بی‌اخلاقی بود. من علاقه‌ای به این تشکیلات و قرار گرفتن روی فرش قرمز ندارم اصلا خجالت می‌کشم در این مراسم حضور پیدا کنم و حالم برای این گونه مراسم خوب نیست این گونه فضاها قرار گرفتن روی فرش قرمز را برای خودم حرام می‌دانم.
 
حاتمی‌کیا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر نشان دادن و مقایسه کردن تصویر شهید بهشتی و حسن روحانی گفت: نقد من شخصیت خاصی نیست و دولت خاصی را نقد نمی‌کنم من در کلیت شخصیت‌های سیاسی را مطرح می‌کنم و این مسئله جدی من است.
 
وی اظهار داشت: نقطه عطفی در کار من نیست. این اثر هیجدهمین اثر من است و من یک مسیر را طی می‌کنم .حال این جشنواره برای من مثل حالم در جشنواره سال 65 است که در آن بچه‌ها در عملیات کربلای 5 بودند. من خیلی خجالت می‌کشیدم که من در جشنواره بودم ولی آنها در جبهه بودند و حالا هم بچه‌های مستندساز به سوریه رفتند و من در این جشنواره حضور دارم. از نظر من ساخت این آثار مثل یک مسیر است مثل نظام و انقلاب که یک مسیر را طی می‌کند.
 
مریلا زارعی بازیگر این فیلم گفت: این چهارمین تجربه همکاری من است که با افتخار از آن یاد می‌کنم. در این فیلم اتفاقات ویژه‌ای برای من افتاد احساسم بسیار متفاوت کرد. مفتخرم که این اتفاق افتاده و استفاده از تجربه حاتمی‌کیا در بحث سینما و نگاه سینمایی برایم جذاب بود من خودم را به برخی از کارگردان ها مدیون می‌دانم. استفاده از تجربیات نقش برایم مهمتر از خود نقش است.
 

خبر در حال تکمیل است...




















اشتراک گذاری












مطالب مرتبط

6 سانس فوق‌العاده در سینما آزادی/ استقبال بالای مردمی از «بادیگارد» حاتمی‌کیا
آخر هفته سینما کوروش بدون سانس فوق‌العاده
جشنواره فجر به نیمه راه رسید و حکایت بی‌نظمی همچنان باقیست
حاتمی کیا از فرش قرمز رد نشد
این هفته سینمای ایران حول محور یک رویداد می‌چرخید؛ «جشنواره فیلم فجر»
«ابد و یک روز» گوی سبقت را ربود/ فیلم سعید روستایی بالاتر از «بادیگارد» حاتمی‌کیا
رونمایی از «بادیگارد» حاتمی کیا در برج میلاد/ «رسوایی» در نیمه شب کاخ جشنواره
جا به جایی نتایج آراء مردمی در سومین روز جشنواره فیلم فجر
ما هر شب امکان برگزاری سه سانس فوق‌العاده را داریم
روز خوش سینما استقلال با سانس فوق العاده برای 3 فیلم













۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن