تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798721573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله عنوان کرد حمله رفوزه‌های سیاسی به شورای نگهبان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله عنوان کرد
حمله رفوزه‌های سیاسی به شورای نگهبان
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: رفوزه‌های سیاسی به بهانه دفاع از بیت امام راحل به نهاد قانونی شورای نگهبان حمله می‌کنند تا خط امام را بزنند.

خبرگزاری فارس: حمله رفوزه‌های سیاسی به شورای نگهبان



 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی بعد از ظهر امروز در جمع شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت جوادالائمه ادارات سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: با 37 سال گذشت از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد عزت، اقتدار کشورمان در خاورمیانه و جهان هستیم که از صلابت و افتخار آن، استکبار جهانی به حیرت افتاده است.  وی خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر فرصتی ارزشمند است که قدردان انقلاب باشیم به‌ویژه جوانان را با دستاوردهای آن مأنوس کنیم.  مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: امروز مهم‌ترین مسئله بصیرت‌افزایی و درک عمیق و تشخیص دادن حق از باطل است که نیاز به روشنگری آحاد جامعه در برابر اظهارات متناقض و دوپهلویی دارد که علاوه بر استکبار و معاندان خارجی در برخی عناصر داخلی به دنبال تغییر مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل هستند. مصطفوی افزود: معاندان، انقلاب اسلامی را به‌گونه‌ای تفسیر می‌کنند تا افکار عمومی را از هویت انقلابی بیندازند اما مردم بصیر هستند و فریب رفوزه‌های سیاسی را نمی‌خورند. وی  بیان داشت: آمریکا در یک برآورد حساب‌شده به دنبال مدیریت دهکده جهانی بوده که تا سال 2025 قلب جهان که همان خاورمیانه است را تصاحب و زیر سلطه خود قرار دهد. مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز اضافه کرد: راهبرد استکبار در پساتحریم نفوذ در انتخابات بوده تا مجلسی معتدل و همسو با خود را به‌وجود آورد، ازاین‌رو به‌طور جد از راه‌های مختلف به دنبال رخنه در حاکمیت و حتی قوای سه‌گانه است. مصطفوی بیان داشت: در تمام کشورها ازجمله فرانسه دستگاه نظارتی شبیه با سبک و سیاق شورای نگهبان  وجود دارد و امروز برخی به نهاد مترقی و قانونی شورای نگهبان حمله می‌کنند تا این نهاد نظارتی را خدشه‌دار کنند. شهردار منطقه 4 شیراز نیز در ادامه این نشست در سخنانی اظهار داشت: دهه فجر روزهای فراموش‌ناشدنی برای ملت ما و یک فرصت تاریخی است تا با وحدت حول محور ولایت حرکت انقلابی را ادامه دهیم. فرزاد رئیس‌زاده گفت: شهیدانی که انقلاب را رقم زدند باعث عزت امروز کشور شدند چراکه الگو برای جوامع دیگر شده‌ایم و ملتی که با این آرمان حرکت می‌کند باید خدمتگزار واقعی احاد آن باشیم.  وی با اشاره به اینکه در مجموعه شهرداری با همکاران بسیجی افتخار خدمت به آحاد مردم شیراز را داشته و در این راستا فعالیت‌های عمرانی خوبی در منطقه 4 درواقع غرب این شهر را در دست اقدام داریم، افزود:  بیش از 40 پروژه عمرانی خرد و کلان در منطقه 4 شیراز اجرایی شده که شامل شاخص ورودی این شهر از سمت بوشهر در انتهای بولوار امیرکبیر که از سال 89 سازه المان آن آغاز شده و یک محیط تفریحی، توریستی بی‌نظیری با تمام امکانات و نیز مسجد را دربر می‌گیرد است و سال 1395 به بهره‌برداری می‌رسد. وی تصریح کرد: تقاطع غیر هم‌سطح شهیدان روزی‌طلب که بزرگ‌ترین پل کابلی بعد از پل ولیعصر در منطقه 4 محسوب می‌شود و نیز احیای پارک جنگلی هفت‌هکتاری در مجاورت شهرک گلشن و تقاطع غیر هم‌سطح میدان معلم که روند عبور و مرور را تسهیل می‌بخشد ازجمله پروژه‌های در دست اجرا در محدوده این منطقه است.

94/11/15 - 15:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن