تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه: دشمنان پذیرفته‌اند که اسد تا پایان دوره ریاست جمهوری خود در قدرت باقی بماند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه:
دشمنان پذیرفته‌اند که اسد تا پایان دوره ریاست جمهوری خود در قدرت باقی بماند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: دشمنان در سوریه اراده کرده بودند که بشار اسد از صحنه قدرت کنار رود، اما با وجود شرایط موجود پذیرفته‌اند که وی تا پایان دوره ریاست جمهوری خود در قدرت باقی بماند.

خبرگزاری فارس: دشمنان پذیرفته‌اند که اسد تا پایان دوره ریاست جمهوری خود در قدرت باقی بماند



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در همایش ائمه جماعات و مساجد زنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری به همراه داشته است. وی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در درون و بیرون کشور در 37 سال گذشته بیان کرد: دین چیزی بود که انقلاب به عموم مردم جهان به ویژه جوانان هدیه کرد. مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه گسترش دینداری و گرایش به اسلام حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی موجب هراس دشمنان دین شده است، تصریح کرد: درست است که دشمنان با تهاجم فرهنگی در تلاش برای ضربه زدن به دین بوده‎اند، اما با توجه به بودجه‌‎های صرف شده به توفیقات چندانی دست نیافته‌اند. این مسئول با اشاره به اینکه در کشورهای مسلمان به دلیل رواج روحیه شهادت طلبی و ادامه مسیر سرخ عاشورا، مسلمانان، هراسی از مقابله با استکبار ندارند و در این راستا فعالیت نیز کرده‌اند، گفت: امروز قدرت و دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه جهانی به جایی رسیده که دشمنان را از رسیدن به اهدافشان باز می‌دارد. وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان در تهاجم فرهنگی تخریب باورهای دینی مردم به ویژه مسلمانان است، اضافه کرد: به برکت انقلاب جمهوری اسلامی در کشور امروزه برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی و دینی در سپاه با جدیت در دستور کار قرار دارد. وی خاطرنشان کرد: حاصل این امر تربیت حفاظ قرآنی و همچنین ترویج رویکرد دینی در بین کادر به ویژه در بخش سربازان بوده است. مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در زمینه بسیج جهانی مسلمانان تصریح کرد: امروزه در سطح کشورهای اسلامی شاهد تحقق این موضوع هستیم. این مسئول با اشاره به اینکه حزب‌الله در لبنان، انصار‌الله در یمن و دفاع وطنی در سوریه نمونه‌هایی از این بسیج جهانی هستند، بیان کرد: قطعا پیامد این مبازرات جز نابودی استکبار نخواهد بوند. وی با اشاره به اینکه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تا 25 سال آینده دیگر رژیم صهیونیسیتی وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: دشمنان در سوریه اراده کرده بودند که بشار اسد از صحنه قدرت کنار رود، اما با وجود شرایط موجود پذیرفته‌اند که وی تا پایان دوره ریاست جمهوری خود در قدرت باقی بماند. این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان سال‌ها به دنبال به هم ریختن اوضاع لبنان هستند، بیان کرد: با وجود و حضور فرهنگ مقاومت برگرفته از انقلاب اسلامی نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند و در این زمینه موفق شوند. وی با اشاره به اینکه اگر ایران در صحنه‌‎های جنگ ایران نیز همانند آمریکا رفتار می‌کرد، جهان از وجود تروریست‌ها پاک شده بود، بیان کرد: در بسیاری از موارد ما حتی نسبت به تروریست‌ها رئوف و مهربان عمل کرده‌ایم، در صورتی که در خیلی از موارد که امکان کشتن آنها وجود داشت و در این مواقع نیروهای مقاومت مردمی با هدایت‌های جمهوری اسلامی محور را باز کرده و اجازه عقب نشینی به آنها را داده‌‍اند، چرا که ما معتقدیم این افراد گمراه نیز قابل هدایت هستند.

94/11/08 - 13:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن