تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخاطب در ˝امکان مینا˝˝ همزاد پنداری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: منوچهر محمدی: مخاطب در ˝امکان مینا˝˝ همزاد پنداری می کند تهیه کننده فیلم «امکان مینا» با اشاره به اینکه تماشاگران امروز سینما بسیار هوشمند هستند، گفت: در فیلم «امکان مینا» سعی کردیم حتی اگر به تاریخ گذشته کشور می پردازیم، مخاطب با آن همزاد پنداری کند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ بهمن ساعت 11:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم «امکان مینا» درباره همکاری با کمال تبریزی گفت: سابقه همکاری من وتبریزی به فیلم «مارمولک» و «صندلی سبز» بر می گردد که این فیلم آخر، بعد از 12 سال هنوز توقیف است و این سومین همکاری ما محسوب می شود. تبریزی یکی از کارگردانان با سلیقه و خوش فکر سینما است.

وی همچنین درباره فیلم نامه «امکان مینا» عنوان کرد: مدت مدیدی روی فیلمنامه کار کردیم تا اگر به تاریخ گذشته کشور رجوع می کنیم، مخاطب با فیلم و قصه همزاد پنداری کند و تماشاگر سال 94، قصه سال 65 را با علاقه مندی دنبال کند.

این تهیه کننده افزود: معتقدم که تماشاگر امروز ما بسیار هوشمند و دقیق است و اگر فیلمساز کوچک ترین اشتباهی کند که تماشاگر از فیلم جلو بیافتد، قافیه را باخته است.

محمدی در پایان گفت: ما در این فیلم سعی کردم این اصل را رعایت کنیم که تا جای امکان تماشاگر یک گام از فیلم نامه عقب تر باشد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن