تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798516460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو سال فرار مرد 2 زنه پس از قتل همسر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دو سال فرار مرد 2 زنه پس از قتل همسر




دردسرهای زندگی مرد دو زنه آن‌قدر زیاد شد که درنهایت با یک جنایت تلخ پایان یافت. این مرد که از زیاده‌خواهی‌های همسر دومش خسته شده بود، او را کشت و پس از دو‌سال فرار در نهایت به دام پلیس گرفتار شد.





روزنامه شهروند: دردسرهای زندگی مرد دو زنه آن‌قدر زیاد شد که درنهایت با یک جنایت تلخ پایان یافت. این مرد که از زیاده‌خواهی‌های همسر دومش خسته شده بود، او را کشت و پس از دو‌سال فرار در نهایت به دام پلیس گرفتار شد.

کشف جسد

ماجرا درست به دو ‌سال پیش برمی‌گردد. اسفندماه ‌سال ٩٢ بود که دختر نوجوان از مدرسه به خانه‌شان در یکی از خیابان‌های شهر رشت برگشت و با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. او هنگام ورودش به خانه، پدرش را دید که سراسيمه قصد خروج از خانه را داشت. چهره نگران پدرش، او را هم پریشان کرد. دختر نوجوان زمانی نگرانی‌اش بیشتر شد که پدرش از او خواست به خانه خاله‌اش برود. مرد جوان پس از این درخواست، خانه را ترک کرد.

اما این دختر که دیگر به همه چیز مشکوک شده بود، وارد خانه شد تا ببیند موضوع از چه قرار است. درست پس از ورودش به آشپزخانه، جسد غرق به خون مادرش را دید که روی زمین افتاده بود. تازه آن‌جا بود که پی به راز هولناک قتل مادرش برد. همانجا بود که با فریادهایش تمام همسایه‌ها در جریان ماجرا قرار گرفتند و چند دقیقه بعد کارآگاهان و بازپرس جنایی رشت راهی محل جنایت شدند و تجسس‌های خود را در این رابطه آغاز کردند. با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات نخست مشخص شد که زن جوان از سوی شوهرش به قتل رسیده است.

اظهارات دختر مقتول

دختر این زن به ماموران گفت: «مادرم همسر دوم پدرم بود. آنها این اواخر درگیری‌های زیادی با هم داشتند، تا جایی که خیلی وقت‌ها پدرم به خانه نمی‌آمد. تا این‌که امروز وقتی از مدرسه به خانه برگشتم، پدرم را در مقابل در دیدم که خیلی سراسیمه و آشفته بود. او به من گفت به خانه نیا و پیش خاله‌ات برو. بعد از این حرف از خانه فرار کرد. من که مشکوک شده بودم، مادرم را صدا زدم اما جوابی نشنیدم، تا این‌که با جسد او روبه‌رو شدم.»

بازداشت پس از دو ‌سال فرار

با این اظهارات تلاش برای ردیابی مرد جوان آغاز شد، ولی تحقیقات نشان می‌داد که او از رشت متواری شده است. ماموران پلیس هر بار پس از تلاش‌های زیاد مخفیگاه این مرد را در شهرستان‌های مختلف شناسایی می‌کردند، اما همیشه پیش از رسیدن کارآگاهان پلیس این مرد از مخفیگاهش متواری می‌شد و به شهر دیگری می‌رفت. دو‌سال از این حادثه گذشت تا این‌که درنهایت تیم تحقیق متوجه شد متهم فراری این‌بار در تهران زندگی جدیدی برای خودش ساخته است. بنابراین کارآگاهان پلیس آگاهی تهران به دستور ایلخانی بازپرس دادسرای جنایی تهران، به سراغ این مرد رفتند و سرانجام موفق شدند مرد همسرکش را پس از دو‌سال فرار روز ١٢ بهمن‌ماه در تهران بازداشت کنند.

اعترافات قاتل فراری

این مرد که پس از دستگیری‌اش به شدت شوکه شده بود، صبح دیروز در مقابل بازپرس ایلخانی قرار گرفت. او با اعتراف به قتل همسرش گفت: «چند ‌سال پیش با همسر اولم ازدواج کردم و سال‌ها در کنار هم زندگی کردیم. تا این‌که پس از گذشت چند سال، با دختر جوانی آشنا شدم. بعد از این آشنایی به او علاقه‌مند شدم و با هم ازدواج کردیم. از روز اول سعی کردم همه چیز را برایش فراهم کنم تا سختی نکشد. از آن‌جایی که به شدت به او علاقه‌مند شده بودم، دوست نداشتم ناراحتی‌اش را ببینم. برای همین بهترین زندگی را برایش فراهم کردم.

 چند وقتی گذشت تا این‌که از همسر دومم نیز صاحب ٢ فرزند شدم و زندگیمان بهتر شد. این درحالی بود که همسر اولم از ازدواج پنهانی ما خبر نداشت. مدتی که گذشت به‌طور ناگهانی همسر اولم متوجه زندگی پنهانی من شد. او وقتی این جریان را فهمید به شدت عصبانی شد و درگیری شدیدی به راه انداخت. تا جایی که مرا از خانه‌مان بیرون کرد و دیگر اجازه نداشتم به آن‌جا بروم. فقط به آنها خرجی می‌دادم و گاهی اوقات هم به فرزندانم سر می‌زدم.»

او ادامه داد: «بعد از این درگیری‌ها با همسر اولم، دیگر بیشتر وقت‌ها در کنار همسر دومم بودم و با او زندگی می‌کردم. تا این‌که کم‌کم این زن هم شروع کرد به بهانه‌گیری و زندگی را برای هردویمان جهنم کرد. او توقعاتش زیاد شده بود و هر روز یک چیز از من می‌خواست. من هم که همیشه سعی می‌کردم خواسته‌هایش را فراهم کنم، گاهی اوقات از پس آن بر نمی‌آمدم و همین باعث دعوا و درگیری می‌شد. هرچه با هم دعوا می‌کردیم، بی‌فایده بود و این زن توقعاتش از من هر روز بیشتر و بیشتر می‌شد.

او دیگر به من اهمیتی نمی‌داد و مرا از خانه بیرون کرد. تا جایی که هر بار می‌خواستم وارد خانه شوم باید به سراغ کلیدساز محل می‌رفتم و به کمک او وارد خانه می‌شدم. هر بار هم همسرم مرا در خانه می‌دید، با من درگیر می‌شد و با چاقوی میوه‌خوری مرا از خانه بیرون می‌کرد. من که جایی برای رفتن نداشتم مجبور بودم باز هم با کلیدساز وارد این خانه شوم و دوباره همان دعواها و درگیری‌ها شروع می‌شد. همسرم همیشه با تهدید از خانه‌ام بیرونم می‌کرد. دیگر از این وضع خسته شده بودم و نمی‌دانستم باید چکار کنم. هر دو همسرم در حقم بی‌انصافی کرده بودند، زندگی‌ام جهنم شده بود. تا این‌که روز حادثه فرا رسید و من باز هم با کلیدساز وارد خانه‌مان شدم. در آن لحظه بود که همسرم این‌بار به جای چاقوی میوه‌خوری چاقوی بزرگی برداشت و به سمتم حمله کرد.

حتی در این حمله از ناحیه دست مجروح شدم. من چاقو را از دست او گرفتم و از آن‌جایی که به شدت عصبانی شده بودم و دیگر تحمل این وضع برایم غیرممکن شده بود، از حالت عادی خارج شدم و او را به قتل رساندم. وقتی متوجه شدم که همسرم روی زمین افتاده است، خیلی ترسیدم و سراسیمه از خانه خارج شدم. دخترم را جلوی در دیدم و از او خواستم به خانه خاله‌اش برود. حتی طلاهای همسرم را هم برداشتم و می‌خواستم آنها را در یک خمره به آتش بکشم. در آن لحظات فکر نمی‌کردم همسرم کشته شده باشد، تا این‌که به بانک رفتم تا از حسابم پول برداشت کنم اما متوجه شدم که فیش حقوقی‌ام بسته شده است. همان‌جا فهمیدم همسرم مرده، برای همین به شهرهای مختلف سفر کردم و زندگی مخفیانه‌ام را آغاز کردم. اما وقتی چند وقت پیش به تهران آمدم و خانه‌ای اجاره کردم دستگیر شدم.»

با اعترافات این مرد، وی براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران آگاهي رشت قرار گرفت.







تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن