تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاپ 321 هزار نسخه «ناميرا» در پويش روشنا


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: چاپ 321 هزار نسخه «ناميرا» در پويش روشنا
۱۲۳ هزار نسخه از رمان «ناميرا» اثر صادق کرميار که در پويش مطالعاتي «روشنا» معرفي شده بود، به چاپ رسيد.
آيين اختتاميه پويش مطالعاتي «روشنا» که با محوريت رمان «ناميرا» اثر صادق کرميار برگزار شده بود و توانست مخاطبان زيادي را با اين کتاب روبه‌رو کند، برگزار خواهد شد. رمان «ناميرا» اثر صادق کرميار که انتشارات کتاب نيستان آن را منتشر کرده است به عنوان کتاب محوري اين دوره از پويش مطالعاتي «روشنا» قرار گرفت و با طرح جلد متفاوت و کاهش قيمت آن به صورت گسترده در کتابفروشي‌هاي کشور توزيع شد.
با وجود اتمام پويش مطالعاتي «روشنا» اما همچنان اين رمان مورد توجه است و به نقل از دست‌اندرکاران اين پويش، با وجود اين استقبال، پس از پايان پويش چاپ ششم اين کتاب را نيز در شمارگان 10 هزار نسخه راهي بازار کتاب خواهند کرد. در مجموع از ابتداي آغاز اين پويش از 24 مهر تاکنون پنج چاپ از اين رمان منتشر شده که در مجموع 113 هزار نسخه از آن به فروش رفته است. در چاپ اول 30 هزار نسخه، در چاپ دوم 23 هزار نسخه و در چاپ‌هاي سوم، چهارم و پنجم نيز هر کدام 20 هزار نسخه از اين رمان منتشر شده است.
اختتاميه اين پويش مطالعاتي 20 بهمن در نمايشگاه کتاب استاني قم از ساعت 19 با حضور اهالي فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد. همچنين در حاشيه اين مراسم از سه کتاب دوره بعدي پويش مطالعاتي «روشنا» رونمايي خواهد شد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن