تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803813087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور معاون استاندار تهران پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در بومهن افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور معاون استاندار تهران
پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در بومهن افتتاح شد
سرای محله، فضای سبز ورودی شهر، پل‌های ارتباطی، کلنگ‌زنی مجموعه استخر و آمفی‌تئاتر از جمله پروژه‌های افتتاح شده امروز در بومهن است.

خبرگزاری فارس: پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در بومهن افتتاح شد



حجت‌الله تاج‌محمدی شهردار بومهن دقایقی پیش در حاشیه مراسم افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر بومهن که با حضور نعمت‌الله ترکی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر طرح‌های مختلفی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: تعدادی از این طرح‌ها امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران افتتاح شده و بقیه موارد با حضور استاندار تهران مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
تاج‌محمدی تصریح کرد: پروژه‌هایی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی طراحی، اجرا و تکمیل شده است، شامل دو سرای محله شقایق در پارک شقایق و سرای یاس در منطقه شهرآباد است که از مناطق پرجمعیت و تقریباً محروم شهر محسوب می‌شود و با بودجه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد ریال و باکیفیتی مطلوب امروز و در ادامه مراسم افتتاح خواهد شد.
شهردار بومهن ادامه داد: خوشبختانه با تلاش جهادی که صورت گرفته پروژه‌های عمرانی زیادی را آماده بهره‌برداری داریم که امروز در ابتدای مراسم پروژه فضای سبز و طرح زیباسازی پل شهدای بومهن را با 14 میلیارد ریال بودجه افتتاح کردیم.
وی افزود: امروز یکی از پروژه‌های فاخر شهر بومهن یعنی کلنگ‌زنی آمفی‌تئاتر شهر با بودجه‌ای بالغ‌بر 60 میلیارد ریال با ظرفیت 600 نفر و زیربنای 4 هزار و 600 مترمربع انجام شد. تاج‌محمدی افزود: همچنین در ادامه مراسم کلنگ ساخت مجموعه استخر شهرداری را بر زمین خواهیم زد که با اعتبار 53 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع ساخته خواهد شد.
وی اظهار کرد: پل ارتباطی ده بومهن به بلوار امام رضا (ع) با اعتبار 3 میلیارد و 500 هزار ریال هم از پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین تکمیل پل مواصلاتی شهرآباد به سیاه‌بند که با کاری جهادی در ایام زمستان طی مدت چهار ماه از آغاز کلنگ‌زنی با ارتفاع هشت متر، عرض 10 متر و طول 15 متر به اتمام رسیده، آماده بهره‌برداری است.
شهردار بومهن بیان کرد: محوطه‌سازی امام‌زاده سلطان مطهر با بودجه 4 میلیارد ریال، فاز نخست آرامستان عمومی شهر با بودجه‌ای بالغ‌بر 5 میلیارد ریال، و ... طی دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.
تاج‌محمدی ادامه داد: از روز گذشته نمایشگاه بزرگ اقوام و کارآفرینی در محوطه شهرداری برپا شده که طی دهه فجر خدمات مختلفی از جمله صنایع‌دستی و گردشگری، انواع محصولات استان‌های مختلف کشور را به شهروندان ارائه می‌دهند. وی افزود: همچنین فضای عمومی شهر بومهن با آغاز دهه فجر توسط طراحان به‌نام آذین‌بندی شده است تا حال و هوای این ایام را به‌خوبی به شهروندان بدهد.
شهردار بومهن افزود: در برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده بازدید از خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری هرچه باشکوه‌تر یوم‌الله 22 بهمن، برپایی مسابقات مختلف و ... را خواهیم داشت.
تاج‌محمدی افزود: جشن بزرگ دهه فجر در شب 22 بهمن‌ماه همراه با نورافشانی در بومهن اجرا خواهد شد و همچنین پروژه‌های مختلف دیگر نیز طی هفته آینده افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود. این مسئول گفت: تمام تلاش خود را طی چند ماه اخیر برای اتمام پروژه‌های شهرداری که با تصویب شورای شهر بودجه آن اختصاص یافته بود، انجام دادیم و موفق شدیم این طرح‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم. شهردار بومهن افزود: همچنین پروژه‌هایی که در حال کلنگ‌زنی آن‌ها هستیم، طرح‌های بسیار بزرگی است که فازهای مطالعاتی گسترده‌ای برای آغاز آن صورت گرفته است.
تاج‌محمدی تصریح کرد: امروز آماده‌ایم کار را آغاز کنیم و قول می‌دهیم تا بهمن‌ماه سال آینده این پروژه‌ها تقدیم مردم ولایتمدار بومهن شود. وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با چشم‌اندازی که شورای شهر در حوزه‌های عمرانی تصویب کرده است تا سال آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های فاخری در سطح شهر بومهن باشیم.

94/11/14 - 09:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن