تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798274149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتم اسفند و استراتژی سوخته «قهر با صندوق رای»/ اصلاح‌طلبان درباره لزوم شرکت در انتخابات چه گفتند؟+جدول


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هفتم اسفند و استراتژی سوخته «قهر با صندوق رای»/ اصلاح‌طلبان درباره لزوم شرکت در انتخابات چه گفتند؟+جدول
چیزی تا زمان برگزاری انتخابات هفتم اسفند زمان باقی نمانده است و اصولگرایان همچنان در پی رسیدن به وحدت هستند، اصلاح طلبان نیز چشم انتظار اعلام نتایج اعتراض ها به رد صلاحیت شدگان.
به گزارش نامه نیوز، حسن روحانی، رییس جمهوری شب گذشته در گفت‌وگوی مستقیم با مردم درباره انتخابات اسفندماه مجلس خبرگان و نمایندگان، همانند دیگر بزرگان نظام بر اصل مشارکت مردم و لزوم حضور در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت که به هیچ وجه نباید با صندق رای قهر کرد، حسن روحانی در ادامه تاکید کرد کرد که  نباید شائبه مهندسی شدن انتخابات در ذهن هیچ کسی پیش بیاید.بیم و امیدها درباره انتخابات هفتم اسفند با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات و به ویژه پس از اعلام بررسی صلاحیت ها پررنگ تر شده است؛ از گوشه و کنار اظهارات متفاوتی به گوش می رسد، اصولگرایان همچنان در پی رسیدن به وحدت هستند و اصلاح طلبان چشم انتظار اعلام نتاج اعتراض ها.از سوی دیگر رد صلاحیت سید حسن خمینی دلیلی شد تا رایزنی ها و هماهنگی های شخصیت های سیاسی با شورای نگهبان تنگاتنگ تر شود. در همین بین هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان تاخت تا کلاف انتخابات پرگره تر شود.
با اینکه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دهم از یک سال پیش طرح ها و برنامه های بسیار زیادی برای کسب آرای مردم در انتخابات هفت اسفند داشتند، اما همچنان امیدوارند با اعلام نتایح بررسی اعتراضات جمع کثیری از اصلاح طلبات به گردونه رقابت ها بازگردند.
ردصلاحیت های گسترده اصلاح طلبان از سوی هیئت های نظارت شورای نگهبان اما این شائبه را ایجاد کرد که جریان اصلاحات در اعتراض به این حرکت، استراتژی تحریم انتخابات را در پیش بگیرد. اما اصلاح طلبان در هفته های اخیر بارها و بارها بر عدم قهر با صندوق انتخابات تاکید کرده اند و تاکید کردند تا آخرین نفس در صحنه سیاسی انتخابات برای کسب کرسی های مجلس دهم رقابت خواهند کرد. در جدول زیر نگاهی میندازیم به اظهارات برخی از افراد شاخص اصلاح طلب که همواره بر ترک نکردن صحنه رقابت انتخابات مجلس دهم تاکید داشتند و تحریم انتخابات را یک راهبرد غلط و اشتباه می دانند:
شخصیت سیاسی اصلاح طلب اظهارات صادق زیباکلام، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی تحریم انتخابات به نفع جریان‌های تندرو است. صادق خرازی/ سفیر سابق ایران در فرانسه اگر کسی در اعتراض به رد صلاحیت‌ها استعفا دهد و تحریم کند اشتباه است. ولی الله شجاع پوریان/نمایندهٔ دوره هفتم مجلس شورای اسلامی اصلاح‌طلبان در جهت تحریم انتخابات عمل نکرده‌اند و با تمام وجود در انتخابات شرکت خواهند داشت. سید محمود میرلوحی/معاون پارلمانی وزیر کشور دولت هشتم  تحریم انتخابات در برنامه‌ اصلاح طلبان جایی ندارد. محمد نیشابوری/عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار موج اعتراضات و یا تحریم انتخابات غلط است همان‌طور که شورای نگهبان قانون‌مند است این سمت هم دوست دارد قانون رعایت شود. فاطمه راکعی/ نماینده مجلس ششم شورای اسلامی با تحریم انتخابات مشکلی حل نمی شود. آذر منصوری/ قائم مقام حزب اتحاد ملت موج اعتراضات و یا تحریم انتخابات غلط است همان‌طور که شورای نگهبان قانون‌مند است این سمت هم دوست دارد قانون رعایت شود. داریوش قنبری/ نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به‌هیچ‌وجه بحث قهر یا تحریم انتخابات وجود ندارد، اصلاح‌طلبان برنامه‌ای برای تحریم انتخابات ندارند. کرباسچی/ دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در مقابل ناملایمتی‌ها نباید قهر کرده و انتخابات را‌‌ رها کرد. جواد اطلاعت/ عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی رد صلاحیت دلیلی برای تحریم انتخابات نیست. جواد حق شناس/عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی قطعا رویکرد تحریم انتخابات به مصلحت کشور نیست.





۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن