تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813147345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود فضای آموزشی در شهرک های اقماری و حومه بیرجند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیرجند- ایرنا - رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: در حال حاضر شهرک های اقماری و حومه مرکز استان با کمبود فضای آموزشی رو به روست.
علی ناصری روز سه شنبه در شورای مذکور خواستار کمک افراد خیر و مشارکت های مردمی برای ایجاد واحدهای آموزشی در این مناطق شد و افزود: رسانه ها نقش مهمی
در شناسایی افراد خیر و معرفی نیازهای آموزشی شهرستان به این افراد دارند.
فرماندار بیرجند بیان کرد: در برخی روستاهای حومه شهر و شهرک های اقماری مقداری اراضی توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث واحدهای آموزشی واگذار شد.
وی به افزایش روز افزون جمعیت در این مناطق اشاره کرد و ادامه داد: اراضی واگذار شده در برخی مناطق کافی نیست، باید نسبت به تغییر کاربری یا توسعه این اراضی با برگزاری جلسات کارشناسی اقدام شود.
وی عنوان کرد: همچنین در مناطق روستایی که طرح هادی در آن اجرا شده یا در حال انجام است تعیین فضای آموزشی و ورزشی در اولویت نخست قرار گیرد.
فرماندار بیرجند بر تامین امکانات لازم برای دانش آموزان نیازمند تاکید کرد و افزود: در کمک به این گروه از دانش آموزان تمام مؤسسه های خیری و انجمن خیرین مدرسه ساز فعالیت دارند.
این مسئول اظهار کرد: کارکنان دستگاههای اجرایی استان در صورت تمایل می توانند ماهانه مبلغی از حقوق خود را به صورت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

سه شنبه ، ۱۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن