تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798434240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز خبر داد: تعداد کاندیداهای مجلس دهم در کرج به 35 نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار البرز خبر داد: تعداد کاندیداهای مجلس دهم در کرج به 35 نفر رسید استان‌ها > البرز - استاندار البرز با اشاره به انتقال حوزه انتخابیه برخی کاندیداها گفت: تعداد داوطلبین مجلس دهم از 33 به 35 نفر رسید.

به گزارش خبرآنلاین - البرز، سید حمید طهایی در نشست هم‌اندیشی استاندار البرز با مدیران مسئول و سرپرستان رسانه‌های گروهی استان البرز ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر، با بیان اینکه هرچه داریم نتیجه حضور مردم است، اظهار داشت: اگر حضرت امام با دست‌خالی پیروز شد، به‌واسطه حمایت‌های مردم بود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو یادآور شد: این که هرکدام از مردم صاحب یک رأی باشند به‌سادگی به دست نیامده، لذا باید با حضور در انتخابات قدردان آن باشیم.
استاندار البرز با بیان اینکه همه تعرفه انتخابات و آرای مردم خوانده می‌شوند، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ر بعد سیاسی و جهانی بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات سال 92 یادآور شد: اگر حماسه سیاسی سال 92 شکل نمی‌گرفت، شاید برجامی هم نبود که فرجام داشته باشد.
طهایی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات هسته خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت تصمیم بر این شد که پرونده هسته ایران از بعد امنیتی خارج و در بعد سیاسی پیدا کرد و پس از مذاکرات طولانی و تلاش‌های فراوان شاهد برداشته شدن تحریم‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه این دستاوردها برگرفته از حضور مردم در انتخابات است، گفت: دولت وقتی که مسئولیت گرفت با خزانه‌های خالی و حجم بدهی‌های فراوان مواجه بود.
استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه همه رسانه‌ها باید برای حضور هرچه باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند، اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند در روشنگری جامعه و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی موفق باشند.
وی ضمن دعوت از همه رسانه‌ها برای رعایت قانون در ایام انتخابات یادآور شد: نباید دست به تخریب کاندیداهای دیگر زد ، بلکه باید برنامه‌ها و دیدگاه‌های خودمان را منقل کنیم، لذا باید رسانه‌ها شرایطی را رقم بزنند تا مردم به برنامه‌ها رأی بدهند.
طهایی قانون را ملاک در انتخابات دانست و گفت: اگر قانون زیر سوال برود دفاع برای ما از فرد بسیار سخت می‌شود، لذا از همه اهالی رسانه می‌خواهیم بر اساس قانون عمل کنند.
این مسئول در ادامه در پاسخ به انتقاداتی در خصوص عدم استفاده از افراد بومی در مدیران این استان یادآور شد: بسیاری از استان‌ها به دنبال استفاده از مدیران توانمند هستند، به نظر می‌رسد باید به دنبال این باشیم تا از افرادی استفاده شود که توانایی تحمل بار مسئولیت را داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به تغییرات در تعداد کاندیدهای حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار طی روزهای گذشته از مجموع 33 نفر کاندیدای کرج یک نفر به استان دیگر انتقال‌یافته و سه نفر دیگر از سایر استان‌ها به این حوزه انتخابیه منقل شده‌اند، که با این احتساب جمع کاندیداهای حوزه کرج به 35 نفر می‌رسد.
طهایی در ادامه با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذار در استان البرز، خاطرنشان کرد: اگر کسی برای سرمایه‌گذاری در استان داوطلب است باید شرایط کار برای وی انجام شود.
وی افزود: ایجاد کسب‌وکار و کارآفرینی توانمندی ویژه‌ای می‌خواهد و تنها نیازمند تسهیلات دانشگاهی و یا سرمایه نیست و اگر کسی توانایی انجام این کار را دارد باید از آن حمایت صورت گیرد.
استاندار البرز در ادامه یادآور شد: در بحث اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی در بخش مشاغل کوچک و حتی مشاغل خانگی هم برنامه داریم و با پرداخت تسهیلات بانکی از این بخش نیز حمایت می‌کنیم.
وی در ادامه با اشاره به حضور هیئت‌های خارجی در استان البرز و انعقاد قراردادهای اقتصادی با شرکت‌های البرزی، خاطرنشان کرد: این قراردادها نه تنها به معنی ز دست رفتن منابع و فرصت‌ها نیست، بلکه با عقد این قراردادها البرز در بازارهای جهانی سهم پیدا می‌کند.
طهایی در ادامه با بیان اینکه رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: به همین منظور تاکنون 243 واحد تولیدی با حضور در جمع مدیران استان از ابتدای سال جاری مشکلات و نیازهای خود را مطرح کرده‌اند که از این تعداد 172 مورد منجر به نتیجه شده است.



سه شنبه 13 بهمن 1394 - 16:33:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن