تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموز ملایری نفر اول بخش عکاسی همایش دانش آموزی سال جهانی نور


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: رئیس اداره آموزش و پزورش ملایر گفت: دانش آموز ملایری بهنیا سلیمانی موفق به کسب رتبه اول کشوری در مسابقه عکاسی همایش سال جهانی نور در پژوهش سرای دانش آموزی منطقه خواجه استان آذربایجان شرقی شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کاوه برخورداری در گفت وگو با خبرنگار ملایری ها ؛ با اشاره حضور اثر دانش آموز ملایری در مسابقه کشوری عکاسی همایش سال جهانی نور اظهار داشت: به مناسبت سال جهانی نور و تاکید بر اهمیت نور و تکنولوژی های اپتیکی در زندگی و آینده ساکنان کره زمین، همایش دانش آموزی به همراه مسابقات مقاله نویسی، عکاسی و ساخت فیلم کوتاه علمی یک دقیقه ای را در استان آذربایجان شرقی برگزارشد.
وی افزود: بهنیا سلیمانی دانش آموز پایه نهم دبیرستان علامه حلی ملایر و عضو فعال پژوهش سرای شهید احدی در بخش عکاسی این جشنواره حضور داشت.
رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر با اشاره به نتیجه این رقابت علمی بیان کرد: این دانش آموز ملایری موفق به کسب رتبه اول کشوری در مسابقه عکاسی همایش سال جهانی نور در پژوهش سرای دانش آموزی منطقه خواجه استان آذربایجان شرقی شد.
وی افزود: این دانش آموز از جمله دانش آموزان خلاق و مستعد در عرصه پژوهش این شهرستان می باشد که تا کنون در مسابقات مختلف علمی پژوهشی حائز رتبه های برتر گردیده است.
برخورداری گفت: استعدادهای علمی بین دانش آموزان ما کم نیستند که باید به ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
دانش آموز ملایری نفر اول بخش عکاسی همایش دانش آموزی سال جهانی نور



دانش آموز ملایری نفر اول بخش عکاسی همایش دانش آموزی سال جهانی نور






سه شنبه ، ۱۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن