تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر: همایش «رای اولی‌ها» برای دانش‌آموزان ابهری برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:
همایش «رای اولی‌ها» برای دانش‌آموزان ابهری برگزار می‌شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: همایش «رای اولی‌ها» برای دانش‌آموزان ابهری برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: همایش «رای اولی‌ها» برای دانش‌آموزان ابهری برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مدیران مدارس با تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی 12 ساله مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: مدیران مدارس در برنامه‌های آغازین مدارس به تبیین دستاوردهای انقلاب و نقش بی‌بدیل امام راحل در به ثمر رسیدن آن بپردازند.
وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن امکانات رفاهی برای دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه فجر اجرای برنامه‌های شاد و با نشاط و استفاده از گروه‌های هنری دانش‌آموزی و مردمی را از اولویت‌های مدارس برشمرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر استراتژی نرمش قهرمانانه و اقتصاد مقاومتی را دو راهبرد اساسی مقام معظم رهبری در راستای بی اثر کردن ایران هراسی و تکیه بر توان داخلی در رشد و متوازن دانست و افزود: تمرکز بر رفع مشکلات بیکاری و ایجاد شغل‌های جدید برای جوانان ضرورت وضعیت فعلی کشور است.
رضایی با اشاره به اینکه برخی از ظرفیت‌های پساتحریم برای کشور فراهم شده است، اضافه کرد: رونق اقتصادی کشور منوط به دقت در زمینه ورود تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های نوین همراه با سرمایه‌گذاری خارجی در کشور بر پرهیز از واردات صرف است.
وی با قدردانی از زحمات مدیران و معلمان در اجرای امتحانات نهایی و داخلی دی ماه عنوان کرد: بررسی نتایج امتحانات و تجزیه و تحلیل نتایج زمینه‌ساز برنامه‌های درست در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و ارتقای شاخص‌های آموزشی در مدارس است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر هسته مشاوره مدارس و شورای معلمان را برند تصمیم‌ساز مدارس خواند و افزود: امنیت و آرامش روانی نخستین نیاز فطری دانش‌آموزان است.
رضایی خود کنترلی و خود نظارتی را براساس مدیریت فرآیند محوری از وظایف اصلی مدیران موفق دانست.
وی با اشاره به کسب رتبه ممتاز توسط 21 مدرسه شهرستان ابهر در سطح کشور ادامه داد: این رتبه به دنبال ارزیابی پرتال مدارس نشان از تلاش و کوشش عوامل اجرایی مدارس دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر تاکید کرد: باید کیفیت پرتال مدارس ارتقا یافته و سیستم اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مدارس فعال شود.
رضایی از برگزاری‌ همایش رای اولی‌ها، همایش حیات طیبه، حقوق شهروندی و اجرای جشنواره برترین مدیران و مجریان طرح‌های تعالی مدیریت و تدبیر در آموزش و پرورش ابهر خبر داد و افزود: شهرداری هیدج در برگزاری طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس هیدج و همایش توسعه پایدار و حقوق شهروندی همکاری لازم را داشت.
وی با تاکید بر هویت اسلامی و ایرانی، تربیت دانش‌آموزان براساس سبک‌های اسلامی و ایرانی به گونه‌ای که دانش‌آموزان مصالح و منافع جمعی را بر منفعت شخصی ترجیح دهند را از مهم‌ترین این رویکردهای آموزشی و تربیتی در مدارس عنوان کرد.


94/11/11 - 14:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن