تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار همراه اول درباره ایمنی گوشی های هوشمند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: هشدار همراه اول درباره ایمنی گوشی های هوشمند
همراه اول، ارتباط دریافت هزینه اضافی منظور شده به این اپراتور را رد و تاکید می کند، مشترکان باید قبل از اتصال به شبکه، نصب یا دانلود هر برنامه ، آگاهی های لازم را از عملکرد آن داشته تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوند.
شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن صدور اطلاعیه ای در مورد نصب برخی نرم افزارها و نفوذ برخی بدافزارها به گوشی های هوشمند که بدون اطلاع مشترک هزینه های بالایی را به وی تحمیل می کند، هشدار داد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشاهده شده است تعدادی از مشترکان در روزهای اخیر بدون کسب آگاهی و رعایت دقت اقدام به خرید و نصب برخی بدافزارها و برنامه هایی کرده اند که این بدافزارها بدون اطلاع مشترک و از طریق تلفن همراه وی، با کشوردیگری تماس برقرار کرده و مشترک مجبور به پرداخت هزینه بالایی شده است.

همراه اول، ارتباط دریافت هزینه اضافی منظور شده به این اپراتور را رد و تاکید می کند، مشترکان باید قبل از اتصال به شبکه، نصب یا دانلود هر برنامه ، آگاهی های لازم را از عملکرد آن داشته تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوند.

گزارش مذکور می افزاید: نصب و یا استفاده از برخی نرم افزارها، نیاز به ارسال پیامک به داخل و خارج از کشور داشته که این امر بسته به ارسال داخل یا خارج از کشور، هزینه بالایی را به مشترک تحمیل می کند.

اطلاعیه مذبور تصریح دارد، دور از ذهن نیست که با توسعه این برنامه ها و استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن ها بدون مشورت با افراد خبره و دقت کافی، اطلاعات شخصی مشترک نیز مورد تهدید قرار گیرد.

همراه اول تاکید دارد: مشترکان هنگام خرید با افراد خبره مشورت کرده و علاوه بر آن گوشی های هوشمند خود را ایمن کنند.

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 02 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن