تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فرهنگی و هنری فجر گیلان تا 21 بهمن ادامه خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


جشنواره فرهنگی و هنری فجر گیلان تا 21 بهمن ادامه خواهد داشت استان‌ها > گیلان - «جشنواره فرهنگی و هنری فجر » به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، فرمانداری شهرستان رشت ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، سازمان زیباسازی شهرداری رشت ، شرکت چاپ و نشر نوین ، شرکت بهداشتی نیوساد ، کانونهای آگهی و تبلیغاتی آریانا ، نوآوران ، ونوس گرافیک ، کاسپین ، نبض شهر ، مهرگان ، آفتاب گرافیک ، الف و چاپ پارسه از دیروز کار خود را به صورت جدی آغاز نمود و قرار است تا تاریخ 21 بهمن ماه ادامه داشته باشد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، در مراسم افتتاحیه این جشنواره مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان جناب دکتر فاضلی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر و یادی از بنیانگذار کبیرجمهوری اسلامی ایران و شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی به ویژه هشت هزار شهید استان گیلان و صحبتهای درباره روز اختتامیه این جشنواره و اهداف رویکردها رسماً کار خود را آغاز نمود . 



جناب دکتر فاضلی در صحبتهایی که داشتند فرمودند که : تلاش خود را می نمائیم تا در روز اختتامیه این جشنواره از یک مقام عالی رتبه در حد معاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت نمائیم تا بتوانیم نشان درجه یک هنری را برای استان به ارمغان بیاوریم . وی در ادامه افزود که شناسنامه فرهنگی و هنری استان به صورت مجزا برای هر شهرستان در حال تهیه و تنظیم است و به صورت چاپی در اختیار کل کشور قرار خواهد گرفت .


در این مراسم که با حضور بزرگان و هنرمندان برگزار شد از بانک اطلاعاتی مناطق فرهنگی شهرستان رشت رونمایی شد که یک منبع اطلاعاتی کامل از تمامی فعالتهای فرهنگی و هنری که در شهرستان رشت انجام میشود در آن جای داده شده است ، و هدف از این بانک اطلاعاتی معرفی خدماتی است که در حوزه فیزیکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ارائه می شود که باعث سهولت در دسترسی عموم شود . آدرس اینترنتی این سامانه farhang.khatamonline.ir می باشد .
خدمات ارائه شده در این سامانه شامل 1- ورود اطلاعات فرهنگی شامل هفده گروه اصلی و سی زیرگروه فرعی از اطلاعات میباشد . 2- جستجوی مراکز فرهنگی و هنری شامل اطلاعات شناسای، تماس و فعالیتهای آنها .3- معرفی و اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی با یکپارچه سازی در سامانه خاتم آنلاین .

در ادامه این مراسم از اپلیکیش های تولید شده در مجتمع خاتم الانبیاء رونمایی شد که از آنها می توان به خاتم آنلاین ، هفت ساز و اپلیکیشن کارتونیکا که برای تولید کارتون واستیکر طراحی شده که بعنوان اپلیکیش برگزیده در کافه بازار شناخته شد و دو بازی رایانه ای نیز به نامهای وازرمن که در کشورهای خارجی نیز رونمایی شده و دیگری نیز یک بازی معمایی به نام کابوس 36 می باشد . گزارش محسن ذاکری الکامی عکس مینا ذاکری الکامی

کلید واژه ها: استان گیلان - دهه فجر -




سه شنبه 13 بهمن 1394 - 12:18:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن