تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820901818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محوریت برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت، مدرسه محوری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش: محوریت برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت، مدرسه محوری است معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: محوریت برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت،‌ تحقق سیاست مدرسه محوری است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن ساعت 07:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش  پانا - استان کردستان،مهرزاد حمیدی در آیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور کردستان که در سالن آمفی تئاتر باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد؛ اظهار داشت: رویکرد برنامه های حوزه تربیت بدنی، سلامت و پیشگیری در اجرای برنامه، رویکرد درون مدرسه ای است.   وی شعار " به مدرسه باز می گردیم" را از راهبردهای اولویت دار این معاونت اعلام کرد و افزود: در این برنامه تلاش شده است که نمود طرح ها، برنامه ها و رویدادهای ورزشی در داخل مدارس مشخص و اثر بخش باشد .   حمیدی با بیان اینکه همه برنامه های ورزشی باید در حیاط مدرسه اجرایی و دانش آموزان از شرکت در آن لذت ببرند؛ گفت: در قالب مدرسه محوری، فراگیری و سیاست محوری، ‌تلاش شده است طرح ها استخراج و ابلاغ و سایه ی مدرسه محوری بر برنامه ها گسترده باشد.   معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، بهترین کار برای رواج فعالیت های ورزشی در مدارس را برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای عنوان کرد و با اشاره به استقبال خانواده ها، دانش آموزان و اولیاء مدرسه از این برنامه گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با دستان با کفایت دبیران تربیت بدنی در مدارس اجرایی شده است.   وی خاطرنشان كرد:‌ ما در تربیت بدنی با روح، ‌اخلاق و رفتار دانش آموز سر و کار داریم و کار تربیت بدنی فقط تربیت بدن نیست؛ بلکه پرداختن و جهت دادن به آن است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز تربیت بدنی مقوله ی اثر بخش و جذاب می باشد که بیشترین اثر را در ساحت های مختلف دارد و ضمن بالا بردن مهارت های اجتماعی دانش آموزان،‌ دوستی، رفاقت، صمیمیت و رقابت در عین رفاقت را ترویج می دهد.   حمیدی با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه، ورزش را مهم ترین و موثرترین مقوله برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: ورزش موجب تعالی اخلاق،‌ رفتار و سکنات اجتماعی می شود.   معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود، از مستقل شدن ردیف اعتبارات تربیت بدنی در برنامه سال 95،‌خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته درس تربیت بدنی به دو ساعت افزایش پیدا کرده است.   حمیدی به فعالیت های حوزه سلامت و بهداشت نیز اشاره کرد و گفت:‌ در برنامه ریزی به عمل آمده برای دوره دوم متوسطه،‌ دو ساعت آموزشی برای محیط زیست ویژه کلاس دهم،‌ دو ساعت برای بهداشت و سلامت کلاس یازدهم و دو ساعت هم برای درس تحکیم خانواده و مهارت های اجتماعی ویژه کلاس دوازدهم پیش بینی شده و در مجموع نه ساعت شامل شش ساعت سلامت و بهداشت و سه ساعت ورزش در برنامه های درسی درنظرگرفته شده است.   وی از صدور مجوز برای فعالیت 50 کانون حرکات اصلاحی در استان ها بر اساس برنامه ساماندهی نیروی انسانی خبر داد و گفت:‌ در هر استان یک الی دو کانون با حضور نیروی انسانی تحصیل کرده برای بررسی ساختار قامتی و حرکات اصلاحی دانش آموزان فعالیت خواهند كرد.   حمیدی برتوزیع برگزاری رویدادهای ورزشی در بین استان ها تاکید کرد و گفت: به همین منظور مسئولیت اجرای جشنواره و المپیاد های ورزشی به استان ها و میزبانی هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای دانش آموزان متوسطه اول کشور به کردستان واگذار شده است.   













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن