تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت حضور بیشترمردم در تمامی صحنه های اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری: ضرورت حضور بیشترمردم در تمامی صحنه های اجتماعی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن انقلاب در شهرری گفت :مردم ایران اگر می خواهند همچنان عزیز و مقتدر بمانند، باید حضور خود در صحنه را حفظ کرده و دین باوری و فهم سیاسی خود را روز به روز افزایش دهند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ بهمن ساعت 05:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ،حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد ،در مراسم جشن فجر انقلاب ودر شهرستان ری ،یکی از مهمترین شرایط پیشرفت و ارتقای کشور را قرار گرفتن افراد شایسته و صالح در مصدر امور ذکر کرد و افزود: اگر مردم شایسته گزین نباشند افراد ناشایست و منحرف حاکم می شوند و جامعه و کشور را به انحطاط می کشند.
وی ادامه داد: کسانی که در معرض انتخاب نیز قرار دارند باید شایستگی خدمت را در خود احراز کنند و اگر ببینند مناسب مسئولیتی که بدان گماشته شده اند را ندارند از پذیرش آن امتناع کنند و صادقانه این را اعلام کنند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه حاکم جامعه اسلامی باید اقوی و اعلم باشد گفت: تجارب تاریخی نشان می دهد که مردم ایران در انتخاب رهبر جامعه اسلامی دقیق و خوب عمل کردند و با انتخاب حضرت امام(ره) در ابتدای انقلاب و سپس جانشین ایشان آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) موجب عزت، شکوه و عظمت خود شدند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انقلاب اصل اساسی تحقق و شکل گیری انقلاب اسلامی بود افزود: حضرت امیرالمومنین(ع) به رغم شایستگی های ذاتی و الهی تا زمان حضور و اصرار مردم در راس حاکمیت جامعه اسلامی قرار نگرفت.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت :مردم ایران اگر می خواهند همچنان عزیز و مقتدر بمانند باید حضور خود در صحنه را حفظ کرده و دین باوری و فهم سیاسی خود را روز به روز افزایش دهند.
ابوترابی فرد انتخاب مردم را در ارتقا و اعتلای نظام بسیار موثر دانست  و افزود:تفاوت ملت ایران با مردم دوران امیرالمومنین(ع) این است که مردم ایران پس از انتخاب درست و صحیح پای این انتخاب ایستادند، در حالیکه مردم دوران امیرالمومنین(ع) ایشان را به پول،زخارف و مقامات دنیوی فروختند و رها کردند.
شایان ذکر است ،مراسم جشن فجر انقلاب که از سوی مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران هر شب در یکی از مساجد شاخص تهران برگزارمی شودواین مراسم نیزبا سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرددر مسجد امام حسن (ع)دولت آباد شهرری برگزار شد. /خبرنگار: جواد تلطفی/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن