تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820425225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرب‌گرایی موجب تنزل حکومت اسلامی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار چهارمحال و بختیاری: غرب‌گرایی موجب تنزل حکومت اسلامی می‌شود استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امام خمینی(ره)، علیه غرب‌گرایی و وابستگی به کشورهای بیگانه قیام کرد و با اقدامات خود بیان کرد که غرب‌گرایی موجب تنزل حکومت اسلامی می‌شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ بهمن ساعت 12:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا  از استان چهارمحال و بختیاری ،قاسم سلیمانی دشتکی12 بهمن‌ماه در آئین نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شاهد، اظهار کرد: گرامیداشت دهه فجر مستلزم زنده نگاه داشتن یاد امام است چرا که راه امام یک حقیقت زنده و ماندنی است.
وی با اشاره به اینکه دوران قبل از انقلاب، غرب‌گرایی به شدت رواج داشت، تصریح کرد: امام خمینی (ره)، علیه غرب‌گرایی و وابستگی به کشورهای بیگانه قیام کرد و با اقدامات خود بیان کرد که غرب‌گرایی باعث تنزل حکومت اسلامی می‌شود.
سلیمانی دشتکی گفت: مبارزات و قیام‌های امام راحل عظیم الشأن و ملت عظیم ایران در سال 56 به اوج خود رسید و جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان، بازاریان و کارگران با وحدت و یکپارچگی در سال  57 باعث شکست  رژیم طاغوت شدند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سرلوحه خود قرار دادند، تصریح کرد: این شعار به مفهوم نظارت دین بر دموکراسی است و بیگانگان نمی‌توانند کشور را تحت سلطه خود قرار دهند بلکه مردم ایران، خود صاحبان نظام حکومت هستند.
استاندار در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران به منظور حفظ انقلاب و میهن، با شور و شکوه خاص پای صندوق‌های رای روند تا توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شود.
زنگ انقلاب در مدرسه شاهد توسط استاندار با حضور مسؤلان آموزش و پرورش شهرستان و دانش آموزان به صدا در آمد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن