تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل فناوری اطلاعات کرمان خبر داد افتتاح اینترنت نسل چهارم در 501 روستای کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل فناوری اطلاعات کرمان خبر داد
افتتاح اینترنت نسل چهارم در 501 روستای کرمان
مدیرکل فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: اینترنت نسل چهارم طی دهه فجر امسال با حضور وزیر ارتباطات در 501 روستای استان کرمان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: افتتاح اینترنت نسل چهارم در 501 روستای کرمان



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود الهامی عصر امروز در کارگروه توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: 54 دستگاه اجرایی استان کرمان مورد ارزیابی قرار گرفتند و مشخص شد، این دستگاه‌ها 570 خدمت الکترونیکی ارزیابی شده مطمئن ارائه می‌دهند. وی بیان داشت: بعضی از خدمات الکترونیکی به صورت ملی و بخشی دیگر به شکل استانی ارائه داده می‌شود. مدیرکل فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: هیچ استانی به اندازه کرمان این اطلاعات را ندارد که بداند چه میزان خدمات الکترونیک در آن استان ارائه می‌شود. الهامی ابراز داشت: یکصد دستگاه به مرکز ارتباط ملی وصل شده‌اند و اطلاعات به صورت الکترونیک مبادله می‌شود. مدیرکل فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: 3 هزار و 200 کیلومتر فیبرنوری در ابتدای دولت یازدهم در استان کرمان داشتیم که به 3 هزار و 700 کیلومتر رسیده و افزایش فیبرنوری به 4 هزار و 700 کیلومتر تا پایان دولت پیش‌بینی شده که ما آن را تا پایان سال جاری محقق می‌کنیم. الهامی با اشاره به اینکه 93 درصد روستاهای استان کرمان زیر پوشش تلفن ثابت هستند، ابراز داشت: این میزان در کشور 90 درصد است. وی عنوان کرد: 76 درصد استان کرمان زیر پوشش تلفن همراه هستند و 176 سایت تلفن همراه فعال داریم و اینترنت نسل چهارم طی دهه فجر جاری با حضور وزیر ارتباطات در 501 روستای استان کرمان افتتاح می‌شود. الهامی تصریح کرد: 500 میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش آی‌سی‌تی را در استان کرمان داریم و راه‌اندازی بازار الکترونیک در کرمان امری ضروری است.

94/11/12 - 16:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن