تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813092208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح استانی آشنایی با تاریخ انقلاب برای دانش آموزان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سال تحصیلی آینده طرح استانی آشنایی با تاریخ انقلاب به صورت تخصصی و فوق برنامه برای دانش آموزان همدانی ارائه می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، عبدالرضا فولادوند صبح امروز در آئین زنگ انقلاب در مدرسه ریحانة النبی اظهار داشت: سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را زمانی جشن می گیریم که بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی را در عرصه دیپلماسی پشت سر می گذرانیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: پیروزی اخیر به برکت تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر تیم دیپلماسی و در سایه راهنمایی های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به دست آمده است.
وی با بیان اینکه پیروزی اخیر بعد از پیروزی انقلاب به عنوان دومین پیروزی کشور محسوب می شود، تاکید کرد: ما در برابر نسل جدید متعهد هستیم که انقلاب را به آنها انتقال دهیم.
فولادوند با تاکید براین مسئله که تاریخ جدید باید برای جوانان بازخوانی شود، عنوان کرد: نسل جدید زمانی انقلابی می شود که با امام راحل به عنوان بزرگترین شخصیت تاریخی انقلاب و حوادث و اتفاقاتی که منجر به پیروزی انقلاب شده، آشنا شود.
وی درباره ساختمان دبیرستان ابن سینا گفت: این بنا دارای 109سال قدمت است که به همت سازمان نوسازی مدارس تعمیر و مرمت شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: در ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
طرح استانی آشنایی با تاریخ انقلاب برای دانش آموزان اجرا می شود






دوشنبه ، ۱۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن