تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804524894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس: بازگشایی پل سعدآباد / تحویل 400 واحد مسکن مهر تا پایان سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس:
بازگشایی پل سعدآباد / تحویل 400 واحد مسکن مهر تا پایان سال 94
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به احداث بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکن مهر در این شهرستان گفت: 400 واحد مسکن مهر نیز تا پایان سال 94 تحویل متقاضیان این منطقه داده می‌شود.

خبرگزاری فارس: بازگشایی پل سعدآباد / تحویل 400 واحد مسکن مهر تا پایان سال 94



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، یکی از مجموعه‌هایی که فعالیت آن در این شهرستان می‌تواند دارای بیشترین جلوه ظاهری باشد اداره راه و شهرسازی است که پس از ادغام دو وازتخانه «راه و ترابری» با «مسکن و شهرسازی» بیش از پیش در کانون توجه‌ها و البته قضاوت‌ها قرار گرفته است. شهرستان کاشان با وسعتی بالغ بر 20 هزار کیلومتر مربع و 2 هزار و 80 کیلومتر راه مواصلاتی دارای چهار بخش و 6 شهر و 9 دهستان بوده و از شهرهای شمالی استان اصفهان محسوب می‌شود و چون در مرکز ایران اسلامی واقع شده راه‌های متعددی از این شهرستان عبور می‌کند؛ برای آگاهی از وضعیت راه‌ها، مسکن و البته سایر موضوعات مربوط به حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان خبرنگار فارس در کاشان، گفت‌و‌گویی با جواد نظرپور، معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان را ترتیب داده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید: فارس: مصوبات جلسه 23 آذرماه با معاون امور عمرانی استانداری اصفهان، به مرحله اجرا رسید؟ نظرپور: چهار نقطه حادثه‌خیز در محور ورکان ثبت شده که اداره راه و شهرسازی موظف به مرتفع کردن آنها شده بود که پل سعدآباد یکی از آن‌ها است و مقرر شده از 27 آذرماه تا ایام‌الله دهه فجر این پروژه به اتمام برسد که با تلاش کارکنان اداره راه و شهر سازی این طرح کمتر از 10 روز به پایان رسید و حدود دو هفته است که زیر بار ترافیک قرار دارد. فارس: پل سعدآباد با چه هزینه‌ای بازگشایی شد؟ نظرپور: این پروژه با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان انجام شد و پل موجود به عنوان باند رفت از کاشان به بزرک و باند قدیم به عنوان باند برگشت از بزرک به کاشان در حال حاضر زیر بار ترافیکی رفته است.  فارس: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همواره از معضل قیر و آسفالت شکوه می‌کنند...چه راهکاری برای رفع هر چند موقتی این مشکل اندیشیده‌اید؟ نظرپور: از ابتدای سال تاکنون حدود 5 هزار تن قیر در قالب تفاهم‌نامه با شهرداری‌ها و دهیاری‌های مختلف شهرستان اختصاص یافته که حدود 2 هزار و 700 تن از این قیرها تحویل گرفته شده و به صورت رایگان بین آنها توزیع شده است. فارس: برای اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز گردنه نابر چه مقدار اعتبار نیاز است؟ نظرپور: یک هفته پس از سفر مهندس طرفه به کاشان جلسه‌ای با حضور مدیرکل و مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی استان اصفهان و فرماندار شهرستان کاشان برگزار و مقرر شد در صورت موافقت برق منطقه‌ای اجرای طرح در مجاورت دکل‌های برق انجام شود.
طول گردنه نا‌بر چهار کیلومتر است و با توجه به شرایط فعلی حدود 1.5 میلیارد تومان برای جمع‌آوری ترانشه‌ها خاک‌برداری و 1.5 میلیارد تومان برای زیر‌سازی و آسفالت هزینه دارد و در صورت تأمین اعتبار حدود پنج تا 6 ماه زمان اجرای پروژه است. فارس: آیا بودجه‌ای از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای پروژه ورکان –کاشان تخصیص داده شده است؟ نظرپور: از وزارت راه و شهرسازی حوزه معاونت راهداری مجوزی مبنی بر برگزاری مناقصه برای محور ورکان -کاشان به مبلغ 20 میلیارد ریال داده شده است و در حال برآورد حجم پروژه هستند.
در این مناقصه سه راهی ورکان، سه راهی سیمان، سه راهی مرق و سعدآباد و 10 کیلومتر آسفالت به مناقصه گذاشته شده و با مشخص شده پیمانکار اجرای آن آغاز می‌شود. فارس: مصوبات جلسه کمیته ایمنی و حریم استان در تاریخ سوم بهمن چه بود؟ نظرپور: در این جلسه مطالعات مسیرهای حادثه‌خیز سه راهی سیمان و سه راهی مرق و سه راهی ورکان بررسی و با اندکی اصلاحات مورد تصویب قرار گرفت و چون این محورها نیز در مناقصه قرار دارد مقرر شد اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز انجام شود. فارس: پل راوند از نقاط پر حادثه شهر محسوب می‌شود و سالانه تصادفات متعددی روی این پل صورت می‌گیرد برای رفع این مشکل چه تدابیری اندیشیده شده است؟ نظرپور: احداث پل دوم در راوند از مطالبات 10 ساله کاشان است و در سفر اخیر معاون عمرانی به کاشان، تفاهم‌نامه‌ای هم‌میزان(تهاتری) بین راه و شهرسازی و شهرداری کاشان منعقد شد و این طرح اول بهمن ماه به شهرداری ارسال شده و شهرداری در حال برآورد قیمت‌ها است. پل راوند در حال حاضر به صورت رفت و بر گشت است و به همین علت تصادفات زیادی در این مسیر روی می‌دهد بر اساس طرح جدید پلی در قسمت سمت چپ احداث و باند برگشت می‌شود و پل فعلی باند رفت به سمت برزک خواهد بود. فارس: برای ایمنی‌سازی سایر نقاط حادثه‌خیز چه تصمیمی اتخاذ شده است؟ نظرپور: سه راهی چنار از نقاط پر تصادف حوزه استحفاظی کاشان محسوب می‌شود و در بازدید مدیر کل اداره راه و شهرسازی مصوب شد تا پایان امسال به رفع نقاط حادثه‌خیز این منطقه پرداخته شود.
طرح مطالعاتی سه راهی چنار آماده شده و برآورد می‌شود حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح که شامل ساخت پل و زیر سازی و آسفالت است، نیاز باشد و در حال حاضر احجام طرح آماده شده و در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال به تعهدات خود عمل می‌کنیم. 
سه راهی استرک هم از جمله نقاط حادثه‌خیز شهرستان محسوب می‌شود و با توجه به اعتباری که از محل مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها به شهرستان ابلاغ شده امیدواریم تا پایان سال نیز این محور به صورت باند رفت و بر گشت و دو دور بر گردان انجام شود.  فارس: در مورد اصلاح بلوار امام خمینی(ره) شهر مشکات تا چه میزان پیشرفت داشته‌اید؟ نظرپور: رفع نقاط حادثه‌خیز بلوار امام خمینی(ره) شهر مشکات از جمله مطالبات مردم این شهر است و پیگیری‌های زیادی برای آن صورت گرفته در همین راستا در جلسه کمیته ایمنی و حریم استان که در تاریخ سوم بهمن ماه برگزار شد، مصوب گردید این طرح تا هفته آینده به شهرداری این شهر ابلاغ شود و همچنین از ابتدای سال تاکنون 266 تن قیر رایگان از طرف اداره راه و شهرسازی کاشان به شهرداری مشکات داده شده است. فارس: به مبحث مسکن وارد شویم...چه تعداد مسکن مهر در شهر کاشان ساخته شده است؟ نظرپور: 3 هزار و 544 واحد مسکن مهر در کاشان ساخته شده که در سال 93، 520 واحد توسط شرکت سرافراز به صورت سه جانبه دولت، بانک و آورده متقاضی تحویل داده شد و 400 واحد مسکن مهر نیز که توسط اتحادیه دژدیس احداث شده تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود 72 واحد خود مالک تا نیمه نخست سال 95 تحویل متتقاضیان خواهد شد. فارس: طرح تفصیلی شهر کاشان چه زمانی اجرایی می‌شود و چه مواردی در این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد؟  نظرپور: طرح تفصیلی شهرها در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور مطرح می‌شود و در این طرح مؤلفه‌هایی مانند معابرشهری، مسیرهای توسعه آتی شهر، تغییر کاربری‌ها، ضوابط ارتفاعی و حقوق مکتسبه دولتی مورد بررسی و تبیین قرار می‌گیرد. طرح تفصیلی شهر کاشان تا چهار ماه آینده به شهرداری ابلاغ می‌شود و طرح تفصیلی شهر نیاسر به تازگی شروع شده و طرح جامع شهرهای مشکات و قمصر نیز در دست ابلاغ است. فارس: مسئله تصرف غیرقانونی اراضی دولتی همواره در کاشان چالش‌برانگیز بوده است... آیا امسال املاکی در سطح شهرستان خلع ید شده است؟ نظرپور: در سال 1394 بیش از 250 هزار مترمربع به ارزش ریالی 500 میلیارد تومان از اراضی دولتی که تصرف شده بود خلع ید و به انفال و بیت‌المال بازگردانده شد. فارس: در سایر عرصه‌ها چه پروژه‌هایی در حوزه فنی و اجرایی در دست اقدام دارید؟ نظرپور: ندامتگاه مرکزی کاشان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در حال احداث است و حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به سفر استاندار اصفهان به شهرستان کاشان مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی ضمن همکاری با اداره زندان‌ها انشعابات آب، برق و گاز را به صورت تقسیط انجام دهند. بیمارستان 280 تختخوابی بلوار امام رضا(ع) نیز در زمینی به مساحت 44 هزار متر مربع که به دانشگاه علوم پزشکی کاشان واگذار شده است و شرکت مجری ساختمان‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی مشاوره طرح را انتخاب کرده و در مرحله انتخاب پیمانکار است و پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان سال آینده اجرایی ‌شود.

94/11/12 - 05:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن