تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حکم شورای معاونین آستان احمدی و محمدی (ع) معاون تبلیغات و ارتباطات حرم شاهچراغ منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حکم شورای معاونین آستان احمدی و محمدی (ع)
معاون تبلیغات و ارتباطات حرم شاهچراغ منصوب شد
با حکم شورای معاونین آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، سرپرست معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم احمد بن موسی(ع) شاهچراغ منصوب شد.

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات حرم شاهچراغ منصوب شد



به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و احمدی (ع)، جلسه شورای معاونین آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با حضور تولیت آستان برگزار و آقای «حسین مذنب» به‌عنوان سرپرست معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی سومین حرم اهل‌بیت (ع) منصوب شد. همچنین در همین جلسه اداره حراست آستان مقدس موظف شد بر روند اصلاح امور در معاونت فرهنگی نظارت و گزارش اقدامات انجام‌شده را ظرف مدت یک ماه ارائه کند. در بخشی از حکم انتصاب معاونت تبلیغات حرم خطاب به معاون جدید تبلیغات و ارتباطات اسلامی آمده است: با توجه به حسن سوابق و تجربیات اجرایی، جنابعالی با حفظ سمت در معاونت اماکن متبرکه و امور زائرین آستان به‌عنوان سرپرست معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی منصوب می‌شوید بدیهی است در مدت مسئولیت نسبت به اصلاح شرایط ذیل در چهارچوب سیاست‌های کلی رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و دستورالعمل‌های مربوطه اقدام لازم را انجام دهید. اعمال انضباط اداری و نظارت بر حسن انجام امور با حضور مداوم و منظم، حفظ بیت‌المال و رعایت صرفه و صلاح آستان در برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها با بهره‌مندی از همکاران افتخاری و مشارکت نهادهای انقلابی و امکانات سایر دستگاه‌های فرهنگی استان و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های فرهنگی مذهبی استان و بهره‌گیری از نیروهای متدین و ولایتمدار در برنامه‌ها و مراسم‌ آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ازجمله مواردی است که در این حکم نسبت به انجام آن توسط معاونت جدید تأکید شده است. به گزارش فارس، پیش‌ازاین علی خواجه نژادیان در سمت معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) مشغول به کار بود.

94/11/10 - 21:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن