تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799486364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: تهرانگردی
بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)




شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم.





برترین ها: شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم. شیرینی فروشی ها، قنادی ها و کافه هایی که به شیرینی های خوشمزه و لذیذ شهره اند و با طبخ و ارائه شیرینی ها و کیک های خوشمزه و با کیفیت توانسته اند نام خود را بر سر زبان شیرینی دوست ها بیاندازند و برای یک جعبه شیرینی هر شهروندی را از آن سر تهران به مغازه شان بکشاند.

آن چه که در تهران زیاد است، قنادی و شیرینی پزی است، ولی تعداد معدودی از این قنادی ها توانسته اند در این لیست جای بگیرند. آن هایی که در طول سال ها با ثبات کیفیت و طعمِ خوب تولیدی هایشان و همچنین خلاقیت های مختلف در شیرینی و کیک ها، خود را در دل مردم جای کنند و سلیقه سخت پسند ایرانی جماعت را به خود جلب کنند. انواع شیرینی های ایرانی، شیرینی های خارجی، کاپ کیک ها، کیک های تولد کلاسیک و مدرن، ماکارون ها، دونات ها و انواع نان های فوق العاده خوشمزه در این سری جدید از مطالبمان در انتظار شما هستند.

خلاصه اینکه در این مطلب شیرینی‌های ویژه بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران در کنار هم صف کشیده اند و از شما دلربایی می‌کنند. اگر مبتلا به چاقی مفرط، دیابت و یا آلرژی به خوردنی های شیرین هستید، بهتر است که در همین جای کار مطلب را ببندید و خودتان را به دردسر نیاندازید!

در تهران قنادی ها و شیرینی فروشی های زیادی در حال فعالیت هستند و فضای رقابتیِ خیلی خوبی در بین این مراکز وجود دارد و همین موضوع انتخاب بهترین ها را کار واقعاً سختی کرده است. ما سعی خود را کرده ایم که با نگاهی منصفانه و معیار های استانداردِ خود و بر اساس رای مشتری ها و کسانی که طعم این شیرینی ها را چشیده اند و به ان امتساز داده اند، بهترین شیرین های تهران را به شما معرفی کنیم، مطلبی که به صورت سریالی و در 7 بخش تهیه شده است و ترتیب چینش شیرینی فروشی ها، ربطی به امتیاز و خوب و بد بودن آن ندارد. پس مثل همیشه ما را در این شکم گردی همراهی کنید.

مطالب مرتبط:
بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (1)بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (4)بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



 قنادی طلایی

قنادی طلایی یک قنادی کوچک و جمع و جور در خیابان میرزای شیرازی است که شیرینی‌های خاص و ویژه‌ای دارد و خیلی از مشتریان آن از بخشهای مختلف شهر به آن مراجعه می‌کنند تا فقط از آن شیرینی سفارش می‌دهند. پروک شیرینی ویژۀ این قنادی است که بسیار لذیذ است و با چایی و قهوه ترکیبی فوق العاده میسازد و محبوب ترین شیرینی این قنادی است و همه طلایی را بخاطر این پروک ها میشناسند. این شیرینی خیلی خاص و منحصر به فرد است و در کمتر شیرینی فروشی می‌توانید آن را پیدا کنید؛ یک شیرینی خوشمزه که از دو لایه نان شیرینی و یک لایه مارمالاد یک نوع میوه فصل تهیه می‌شود.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



 این شیرینی می‌تواند یک عصرانه خیلی دلچسب یا یک هدیه خیلی عالی برای دوستانتان باشد. تجربه برخی کارشناسانِ شیرینی‌دوست، در این زمینه میگوید که پروک آلبالو و یا میوه‌های ‌ترش با نان شیرین واقعا فوق العاده است و حتما آن ها را امتحان کنید. به جز پروک های طلایی، سایر شیرینی های تر این قنادی هم بسیار خوش طعم و لذیذ هستند و به هیچ وجه دل آدم را نمیزنند. خلاصه اگر در مرکز شهر هستید و میخواهید یک شیرینی خوب تهیه کنید، طلایی را فراموش نکنید.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



آدرس: خیابان میرزای شیرازی، پلاک 151


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)




شیرینی شان بابا

یک شیرینی فروشی قدیمی و اصل و نسب دار در شمالی ترین نقطه تهران که بیش از 30 سال است نام خود را به عنوان یکی از بهترین قنادی های شمال تهران به رقبا تحمیل کرده است و درخشیده است. شان بابا (Shan Baba) کلکسیونی از شیرینی های تر و انواع کیک های خوش طمع و ایرانی پز است که طعم کلاسیک شیرینی ها و کیک های آن کاملاً قابل لمس است. هنر استفاده از میوه های مختلف در کنار نان و خامه و خلق یک شیرینی هیجان انگیز، یکی از تخصص های اصلی شان بابا است و شیرینی های میوه دار متنوع در یخچال این قنادی به شما چشمک میزنند.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



 نان خامه ای های شان بابا همیشه تازه و خوش خوراک است و هر عاشقِ این شیرینی لذیذ را به سمت کاشانک میکشد. یکی دیگر از شیرینی های معروف شان بابا شیرینی ناپلئونی های این قنادی است که معمولاً تا بعد از ظهر تمام میشود و لازم است برای خوردن یک ناپلئونی خوشمزه، از کار و زندگی خود بزنید و قبل از تمام شدن آن ها خود را به شان بابا برسانید!


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



آدرس: میدان نیاوران، پشت كاخ نياوران، کاشانک، بلوار پورابتهاج غربی، جنب مسجد والفجر، پلاک 221


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)




سوئیت بلیس

سوئیت بلیس (Sweet Bliss) یک کیک بوتیک است. یعنی جایی که همانند بوتیک لباس به قنادی میروی و بر حسب سلیقه خود، هر مدل و سایز و شکلی که میخواهی در قالب یک کیک تحوبل میگیری، به همین راحتی! سوییت بلیس در طول این سال ها کار تخصصی روی کیک های سفارشی فانتزی، به یک برند لوکس برای کیک و کاپ کیک تبدیل شده است و شیرینی هایش به صورت غیر معقولی گران است، ولی مطمئن باشید هر آنچه که در ذهن شماست، قابلیت مجسم شدن در قالب یک کیک را در سوییت بلیس خواهید یافت.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



جدا از کیک های سوئیت بلیس، شیرینی های دانه ای و کاپ کیک های این شیرینی فروشی هم خیلی معروف هستند و گویا نماد لوکس گرایی در شیرینی جات شده اند. یعنی اگر میخواهید برای یکی از دوستان و آشنایان سنگ تمام بگذارید میتوانید یک جعبه از شیرینی های سوئیت بلیس برایش کادو ببرید و کلی کلاس بگذارید، البته قبلش باید چند شوک جدی به حساب بانکی تان وارد کنید! شوئیت بلیس دو شعبه در نیاوران و زعفرانیه تهران دارد. همین دو آدرس در تایید لوکس و اعیانی بودن این شیرنی فروشی کافی است!


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



آدرس ها:

نیاوران، بین پمپ بنزین نیاوران و جماران، نبش کوچه ستایش
زعفرانیه، بالاتر از تقاطع آصف، پلاک 32، مجتمع تجاری بامیک، طبقه اول


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)




 کاپ کیک هاوس

کاپ کیک هاوس یا خانه کاپ کیک، یک کافه جمع و جور و شیک در محله دَروس است که با انواع و اقسام کاپ کیک های خوشمزه آماده پذیرایی از شما است. دلیل محبوبیت این کافه، تنوعِ جذاب و پرشماری است که در منوی کاپ کیک های آن دیده میشود و کاملاً با نامِ کافه همخوانی دارد. کاپ کیک های فانتزیِ خوشمزه در طعم ها و شکل های مختلف که حاصل کار شیرینی پز خوش ذوقِ این فروشگاه موفق است و در طول نزدیک به ده سال آن را به یکی از دوست داشتنی ترین کافه های تهران تبدیل کرده است.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



کافه کاپ کیک دکوراسیون مدرن و دلنشینی دارد و با تم صورتی و سفید رنگِ فضایش بیشتر مورد علاقه دختر خانم ها است، لذا میتواند گزینه مناسبی برای سورپرایز کردن عزیزانتان باشد. علاوه بر کاپ کیک، سایر انواع کیک ها هم به صورت اسلایسی در این کافه سرو میشود که در کنار یک چای تازه دم میتواند یک عصر خوب و خاطره انگیز برایتان بسازد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



آدرس: دروس، بلوار شهرزاد، ابتدای خیابان هدایت
 

بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)




شیرینی پوپک

اگر از هر کدام از ساکنین محله یوسف آباد نشانی یک شیرینی فروشی خوب را بخواهی، بدون شک شیرینی پوپک در جنب سینما گلریز را به شما پیشنهاد خواهد کرد. یک شیرینی فروشی قدیمی با چیز کیک های معروف و شیرینی های تازه و خوشمزه. انواع نان ها و پیراشکی های لذیذ، شیرینی های اتریشی، براونی ها و تارت های بی نظیر و اکلر های فرانسوی اورجینال در این قنادی برای شما ردیف شده اند. کیکهای گردِ تک نفره یکی از ایده های خلاقانه این قنادی  است که مشتریان زیادی دارد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



کیک کارامل پوپک هم فوق العاده خوشمزه  و مشهور است. نکته ای که در تمامی محصولات و شیرینی ها پوپک زبانزد است، تازگی و کیفیت بالای مواد اولیه آن ها است که دلیل اصلی موفقیت پوپک از دیرباز تا به امروز است. کراکت سیب زمینی پوپک را هم به عنوان پیشنهاد ویژه نگارنده به انتخاب های خود اضافه کنید. مطمئناً پشیمان نخواهید شد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)



آدرس: یوسف آباد، جنب سینما گلریز، نبش کوچه 34


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (7)









تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن