تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایی و محمدزاده به تمرینات ذوب آهن بازگشتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: کاوه رضایی و وحید محمدزاده که به دلیل مصدومیت از حضور در تمرینات تیم ذوب آهن اصفهان منع شده بودند، به تمرینات این تیم اصفهانی اضافه شدند اما شرایط آنها برای دیدار مقابل استقلال هنوز مشخص نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، کاوه رضایی و وحید محمدزاده که به دلیل مصدومیت از حضور در تمرینات تیم ذوب آهن اصفهان منع شده بودند، به تمرینات این تیم اصفهانی اضافه شدند و به صورت انفرادی به تمرین پرداختند.
تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که بعد از حضور این تیم در مسابقات جام شهدا به مدت چند روز تعطیل شده بود، در روزهای گذشته با حضور بازیکنان این تیم اصفهانی در ورزشگاه ملت اصفهان پیگیری می شود.
سبزپوشان اصفهانی که در حال حاضر برای دیدار مقابل استقلال تهران آماده می شوند، تلاش می کنند که در دیدار مقابل استقلال، با همه توان بازی کرده و پیروزی را ازآن خود کنند.
با این حال، مصدومیت دو بازیکن اصلی تیم ذوب آهن، مشکلاتی برای این تیم ایجاد کرده بود که به نظر می رسد، این مشکلات رفع شده است.
کاوه رضایی و وحید محمدزاده که به دلیل مصدومیت در تمرینات ذوب آهن غایب بودند، به تمرینات تیم اصفهانی بازگشته و در روزهای گذشته به تمرین می پردازند.
البته این دو بازیکن هنوز به تمرینات گروهی ذوب آهن اضافه نشده اند و برای این منظور، باید منتظر نظر پزشکان ذوب آهن برای بازگشت به ترکیب ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
رضایی و محمدزاده به تمرینات ذوب آهن بازگشتند






شنبه ، ۱۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن