تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت آران و بیدگل: شورای نگهبان از مشروعیت نظام حفاظت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت آران و بیدگل:
شورای نگهبان از مشروعیت نظام حفاظت می‌کند
امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل گفت: شورای نگهبان از مشروعیت نظام حفاظت می‌کند.

خبرگزاری فارس: شورای نگهبان از مشروعیت نظام حفاظت می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الا‌سلام علی روحانی ظهر امروز در خطبه نماز سیاسی ـ عبادی جمعه آران و بیدگل، اظهار کرد: افتخار شیعه و دوستداران اهل بیت(ع) در این است که عاشورا، غدیر خم و نیمه شعبان را گرامی می‌دارند.
وی با بیان اینکه یکی از نعمت‌های نظام جمهوری اسلامی دوستی و برادری است، تصریح کرد: بیش از 7 میلیارد انسان در دنیا زندگی می‌کنند و فقط 1.5 میلیارد از آنان مسلمان هستند و ما با همه انسان‌ها می‌توانیم ارتباط برقرار کنیم، اگر شیاطین بگذارند.
امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگ و قسم خورده ما است و نباید گول لبخندها و وعده‌های او را بخوریم.
روحانی با اشاره به اینکه امریکا با اسلام سعودی مخالف نیست، بیان کرد: آمریکا با اسلام داعشی و طالبانی مخالف نیست، بلکه مخالفت او با جمهوری اسلامی ایران است.
وی تأکید کرد: باید سعی کنیم دهه فجر را با عظمت برگزار کنیم تا نقشه‌های دشمنان اسلام نقش بر آب شود.
امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در حکومت جمهوری مجلس و پارلمان و دموکراسی وجود دارد، خاطرنشان کرد: امریکا با جمهوری مخالف نیست و فقط می‌خواهد جمهوری اسلامی نباشد و این طرز فکر را از طریق جنگ نرم به جوانان القاء می‌کند تا نگاه منفی به اسلامیت نظام داشته باشند.
روحانی در ادامه به شورای نگهبان پرداخت و یادآور شد: ارزش جمهوری اسلامی به شورای نگهبان است و باید مراقب باشیم در آستانه انتخابات دیدگاه منفی به شورای نگهبان نشود.
وی با بیان اینکه نظارت شورای نگهبان قانونی و شرعی است، تصریح کرد: این به این معنا است که شورای نگهبان از این قدرت برخوردار است که در همه زوایای نظام مانند ریاست جمهوری و وزرا و انتخابات و همه‌پرسی‌ها نظارت کامل داشته باشد.
امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: شورای نگهبان مشروعیت نظام را حراست و حفاظت می‌کند و با تمام قدرت و بدون توجه به جوسازی‌ها وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام می‌دهد.
روحانی با تأکید بر اینکه مردم باید شکر‌گذار شورای نگهبان باشند، افزود: اگر شورای نگهبان نبود کشور دست آمریکا و اسرائیلی‌ها افتاده بود.
وی همچنین به انتخابات هفتم اسفند پرداخت و گفت: روز انتخابات روز شادی قلب امام عصر(عج) و نائب امام زمان است و نباید در گرداب انتخابات موضعگیری خصمانه داشته باشیم و از بین شخصیت‌هایی که خودشان را عرضه کرده‌اند بهترین انتخاب را داشته باشیم.
امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل یادآور شد: از این جمعی که مشخص شده‌اند فقط یک نفر از حوزه شهرستان آران و بیدگل و کاشان به مجلس فرستاده می‌شود بنابراین باید انتخاب اصلح را داشته و به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنیم.


94/11/09 - 15:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن