تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820759908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره آمریکا کپی برداری از مجلس ششم است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: باید مراقب باشیم زیرا حریف به دنبال باز کردن معبر برای تضعیف شورای نگهبان و امت حزب الله است.
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین شریعتمداری در همایش همدلی امت حزب الله گفت: امروز با جریانی روبرو هستیم که تابلویی ناهم خوان با هویت و شناسنامه اش برافراشته است.
وی افزود: شاید شناخت این جریان و عبور از ترفندهای آن دشوار به نظر برسد اما برای این کار مسیر شناخته شده ای وجود دارد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان شرایط کنونی را حساس خواند و ادامه داد: شرایط حساس است اما خطرناک نیست؛ کسانی که این شرایط را بحران می دانند، حتما تا به امروز بحران ندیده اند.
وی تصریح کرد: حریف اصرار دارد که ندانید در کدام نقطه قرار داریم. اگر جایگاهمان را نشناسیم و نگاهمان درست نشود، خیلی آسان این گوهرهای گران بهای در اختیار را معامله می کنیم.
شریعتمداری ادامه داد: اگر ندانیم در چه جایگاهی هستیم خیلی آسان این گوهر گران بها را معامله می کنیم پس باید در ابتدا جایگاه خود را شناخته تا نگاهمان درست شود.
وی گفت: اگر انقلاب اسلامی درگذر ایام کمرنگ شده است، چرا کینه توزی ها و دشمنی ها روز به روز بیشتر می شود؛ دشمن راه های مختلف را از جمله کودتا و حمله نظامی برای دشمنی با نظام دنبال کرده است.
مدیرمسئول روزنامه کیهان ضمن ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

جمعه ، ۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن