تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین خبر داد تخفیف 25 درصدی برای عوارض صدور پروانه و کسب به‌مناسبت دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین خبر داد
تخفیف 25 درصدی برای عوارض صدور پروانه و کسب به‌مناسبت دهه فجر
رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر عوارض صدور پروانه، نوسازی و کسب به‌مناسبت این دهه مبارک مشمول تخفیف 25 درصدی می‌شود.

خبرگزاری فارس: تخفیف 25 درصدی برای عوارض صدور پروانه و کسب به‌مناسبت دهه فجر



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد وصال‌پور بعدازظهر امروز در جمع اعضای ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، فرارسیدن دهه مبارک فجر را به ملت غیور ایران اسلامی به‌ویژه مردم بصیر شهرستان ورامین تبریک گفت و اظهار داشت: برای برگزاری جشن باشکوه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه مردم به میدان می‌آیند. وی با تاکید بر بسیج همه دلسوزان نظام و انقلاب برای بزرگداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب عنوان کرد: همه دل‌دادگان به اسلام و انقلاب و راه ایثار و شهادت در ایام دهه مبارک فجر با تمام توان به میدان آمده تا بتوانند گوشه‌ای ناچیز از دین خودشان را به انقلاب ادا کنند. رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین، برگزاری باشکوه جشن انقلاب را نوعی شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی دانست و گفت: همگان با حضور پرشور در مراسم‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب با آرمان‌های والای انقلاب، امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و به مقام شامخ شهدا که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را تقدیم کردند، ادای احترام می‌کنند. وی با تشریح ویژه‌برنامه‌های مدیریت شهری در ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد: مدیریت شهری شهرستان ورامین تمام توان خود را برای بزرگداشت این ایام به کار بسته است. وصال‌پور در پایان تصریح کرد: عوارض صدور پروانه، نوسازی و عوارض کسب در ورامین همزمان با دهه مبارک فجر مشمول تخفیف 25 درصدی می‌شود.

94/11/08 - 18:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن