تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813164065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح طلبانان استان آذربایجان شرقی:پرشور در انتخابات شرکت خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی گفت: اصلاح طلبان به صورت فعال در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان حضور خواهند داشت.
به گزارش تابناک تبریز، شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان شوراهای اصلاح طلبان در شهرستان های این استان در سالن اجتماعات خانه کارگر تبریز تشکیل جلسه داد.
رئیس شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی در آغاز این نشست با بیان اینکه اصلاح طلبان به صورت فعال در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان حضور خواهند داشت، گفت: شورای اصلاح طلبان استان به منظور تنویر افکار عمومی درباره معرفی کاندیداهای اصلاح طلبان در حوزه های انتخابیه این استان اعلام نظر خواهد کرد و در همین زمینه کمیته شهرستان های شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی از مدتی قبل فعالیت خود را آغاز کرده و با دعوت از نمایندگان احزاب، نخبگان سیاسی و فعالان اصلاح طلب در قریب به اتفاق شهرستان های استان شورای اصلاح طلبان هر شهرستان و یا به صورت حوزه انتخابیه تشکیل داده است.
وی با اشاره به رد صلاحیت های صورت گرفته در ارتباط با کاندیداهای اصلاح طلبان گفت: ما بسیار امیدوار هستیم که شورای محترم نگهبان در اظهار نظر نهایی خود زمینه حضور کاندیداهای که در انتخابات پیش رو محروم شده اند را فراهم کند.
پورشریفی با ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

پنجشنبه ، ۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن