تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820758635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع آب ایران ۴۰ میلیارد مترمکعب کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: منابع آب ایران ۴۰ میلیارد مترمکعب کاهش یافته است


وزیر نیرو گفت: در سال‌های گذشته ۱۳۰ میلیارد متر مکعب به صورت متوسط منابع آبی کشور بود که این رقم در حال حاضر به ۸۰/۵ میلیارد متر مکعب کاهش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، چیت چیان در بیست و چهارمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه منابع آبی کشور بیش از 40 میلیارد متر مکعب کاهش داشته است افزود: مصرف و نیاز به آب شرب در کشور افزایش چشمگیری داشته است.
وزیر نیرو گفت: در حال حاضر به ازای هر کیلو وات برق،100 تومان هزینه می شود که فقط 60 تومان از این مبلغ از مصرف‌کنندگان دریافت می شود.
چیت چیان در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه آب نیز برای تولید هر متر مکعب آب در شهرها و روستاها حدود هزار تومان هزینه می شود اما فقط 400 تومان بابت هزینه آب مصرفی برای هر متر مکعب از مصرف کنندگان دریافت می شود.
وزیر نیرو ادامه داد: در برخی شهرها شبکه آبرسانی قدمتی40 تا 50 ساله دارد و عمر لوله کشی ها و زیرساخت‌های این شبکه‌های آبرسانی پایان یافته و برای بازسازی و نوسازی این شبکه ها به هزینه هنگفتی نیاز است .


پنج شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن